"HUUUAAARRGGGG!!"
"Mengantuknya... Malasnya aku nak pergi sekolah! Bukannya belajar pun! Lagi satu, membazir jer masa aku kalau pergi. Baik aku tidur je kat rumah, lagi berbaloi!"
Aku merenggangkan badan aku sebanyak 360 darjah. Wah gymnastic gitu. Aku mencapai towelku lalu berjalan ke bilik air yang selalu menjadi pusat kareoke aku di rumah.
Jom aku perkenalkan diri aku. Nama aku Kim Jongri. Anak kepada Kim Jongin iaitu duta Baskin Robin di Korea. Haaa, ketawa-ketawa juga, appa aku kaya kot walaupun dia hanya duta Baskin Robin di Korea. Korang pernah masuk iklan Baskin Robin dengan appa korang? Tak de kan =_= Jeles la tuh. Okay aku dilahirkan di MALAYSIA tetapi aku berpindah ke ini (KOREA) disebabkan oleh appa aku. Huhuhuhu T^T aku rindu MALAYSIA. Rindu kawan-kawan di sana. Ni semua disebabkan oleh appa aku. Aku bersekolah di Busan Art School. Jangan pelik kenapa aku bersekolah disitu. Bagi aku, aku lebih minat seni berbanding Sains. Aku ni bukanlah seorang yang menhafal dan membaca. Aku lebih mudah hafal tarian berbanding benda lain. Kadang-kadang kawan sekelah dengan akku pun aku lupa nama diorang. Dari sudut fizikal pula, aku seorang yang boleh dikatakan cantik, bergaya dan sexy.
Haa! lupa nak perkenalkan oppa aku, Kim Tae Hyung. Oppa aku seorang yang sangat diminati ramai kerana dia merupakan pelajar Top 1 di sekolahnya. Tambahan pula, dia seorang yang sangat handsome, pandai dan pandai bergaya. Disebabkan itu juga, kebanyakkan gadis yang entah aku tak kenal akan berbaik dengan aku disebabkan oleh oppa aku. Aku rimas sebenarnya dan banyak kali juga aku ceritakan pada oppa aku dan dia nasihatkan supaya aku abaikan diorang. Cakap memang la senang sebab aku yang kena, bukannya dia. HAISSHH!!
Aku benci oppa aku! Dia selalu kenakan aku dengan benda-benda yang mengarut. Tetapi dia juga selalu tolong aku jika aku ada masalah.
Contohnya, oppa pernah selamatkan aku daripada menjadi mangsa appa aku(sebenarnya memang mangsa dah pun) untuk menghabiskan stok Baskin Robin yang diberi percuma selama stau tahun dalam masa sebulan! Gila punya bapak! Tetapi Kim Taehyung lah yang tolong aku menghabiskan semua, ini disebabkan dia tak sanggup melihat diri aku yang kurus ini bertukar menjadi Baymax! Hahaha, okay kita sambung cerita kita tadi...
Bersambung...
YOU ARE READING
Love? No Way....
Fanfiction18+ Kenapa semua yang terjadi pada aku dlm hidup ini semua pelik? Malay fiction Bangtan stories