3.30 pagi...
Aku keluar dari kamarku dengan senyap dan perlahan-lahan. Operasi membalas dendam aku pada oppa BERMULA! Semua orang pasti sudah tidur. Hehehehe senang la kerja aku nanti. Aku merangkak menuju ke bilik oppa dengan membawa penukul. Tujuan aku bawa penukul nie untuk menghancurkan laptop kesayanganya, bukannya nak pukul kepala oppa sampai berkecai. Kejam sangat tu.
Setibanya aku dihadapan pintu bilik Taehyung, aku menekapkan telingaku pada pintu bilik untuk memastikan bahawa Taehyung sudah tidur atau belum.
"Hhhmmmppphhh..."
Aku terdengar bunyi yang aku belum pasti. Aku cuba mendengarnya lagi sekali untuk memastikannya.
"Hhhmmm...hhhmmmppp....aaaa....aaahhhh....eerrrggghhhh! Haaahh! Dah boleh dah pun.."
APA YANG AKU DENGAR NIEEEE!!!!!???? LUCAHHHH!!!! OOOHHMMAAAIIGGAADDD!!! AKU KENA SAMAK TELINGA AKU!!!!
Aku terkejut dengan apa yang aku dengar. Penukul ditanganku terlepas. Tiba-tiba pintu bilik Taehyung dibuka
"KAU BUAT APA LAGI NIE HAH BUDAKKKKK!!! ESOK SEKOLAHHHH!!" Aku berdiri dengan tegak, Taehyung berdiri di hadapan pintu sambil mencekak pinggangnya. WAIT! DIA HALF NAKED??!! OMG! Mata aku merayap pada badanya. Kejap.... itu... Sixpack?? SIXPACK????!! Gila la oppa aku nie!
"Hebat juga kau yee..." pujiku padanya. Taehyung hanya menggarukan kepalanya yang tidak gatal akibat tidak faham apa yang dikatakan olehku. "Kau nie kan memang nak kena dengan aku la. Apa yang kau buat nie sampai pukul 4 pagi tak tidur lagi?" Aku tertunduk lalu tersenyum. "Bukan apa, Jongri just terdengar, 'ter'dengar okay, 'ter'dengar bunyi pelik dalam bilik oppa" Jelasku dengan sedikit pembohongan. Aku mengentil bajuku.
Taehyung senyum...
"Why? Kau ingat oppa tengah tengok cerita lucah then sangap sorang-sorang? Like that? No la. Oppa tengah buka penutup botol air nie sebab dahaga tapi botol nie ketat sangat. Kau memang suka fikir bukan-bukan la" jelas Taehyung
Okay, aku malu...
Bersambung...
YOU ARE READING
Love? No Way....
Fanfiction18+ Kenapa semua yang terjadi pada aku dlm hidup ini semua pelik? Malay fiction Bangtan stories