Aku melangkah masuk menuju ke tempatku. Tiba-tiba kelihatan susuk tubuh yang amat dikenali sedang membaca novel di mejaku. Aku tersenyum.
"Hoi!" meja dihentak dengan kuat tetapi dia sedikit pun tidak berganjak dan masih kusyuk dengan novelnya. Wah budak ni dah angau ke apa? "Woi! Baca apa tu?! Cite porn yerr..? Aku berithu girlfriend kau!" usikku dan akhirnya dia menutup novelnya dan menjeling padaku kemudian dia membuka kembali novelnya pada halaman yang ditandanya menggunakan jari hantu.
"Kau ni dah kenapa datang awal sekolah. Selalunya bila cikgu dah masuk kelas tiba-tiba je kau akan muncul di belakang cikgu kemudian kau beri alasan yang kau pergi tandas. Ni mesti ada perogol bersiri kejar kau kan? Tu pun disebabkan kau masih waras dan masih tak lupa ingatan yang umur kau baru 16 dan kau perlu pergi sekolah, kalau tidak mesti kau akan melayan dia kan?"
Wah kau ni memang nak hentam aku balik la nie? Kalau nak hentam pon, jangan la sampai teruk sangat.
"Ewah-ewah sedapnya mulut kau, aku cilikan baru kau tahu yang cili tu lagi pedas dari mulut kau. Yang kau nie pun, baca buku untuk pembaca matang. 18 tahun ke atas pula tu!" aku merampas novel itu dan membelek-beleknya.
Jin cuba untuk merampas novel tersebut namun gagal. Gelagat kami berdua membuatkan satu kelas menjadi senyap dan mereka semua hanya fokus kepada kami berdua. Kami berdiri dan meminta maaf. Dasar kau Jin, disebabkan kau, ku rendahkan ego aku untuk meminta maaf. Kemudian, kami duduk di tempat dan menutup muka akibat malu.
"Kau la nie Jongri! Malu kau tahu tak! By the way, sejak bila aku ada girlfriend hah!!? Biarla aku nak baca novel nie pun yang kau jeles nie kenapa? Dah, jangan kacau aku, aku tengah syok melayan yang kau pul tiba-tiba je potong stim. =_=" bebel Jin padaku sambil menjeling. Amboih mamat nie, sempat lagi kau menjeling aku ya!
Bersambung....
Thanks kepada korang yang membaca fanfic ini, sy terharu... huhuhu...
YOU ARE READING
Love? No Way....
Fanfiction18+ Kenapa semua yang terjadi pada aku dlm hidup ini semua pelik? Malay fiction Bangtan stories