Durdum...sadece durdum cunku bu soz beni derinden yaralamisti o beni seviyordu ki sanirim bende ama jungkook kime asik oldugunu bilmiyordu ben....ben bir melezdim babam bir insan olsa bile annem bir belowdu yani anlayacaginiz gibi diptekiler diye adlandirilirlardi cunku istedikleri şekle girer girdikleri sekilin öz öldürme yontemleri ile öldururlerdi.Genel gorunus ise sadece kocaman kanatlarinin olmasi ve bunlarinda 3'e ayrilmasiydi.( simdiden diyim kendi hayal gucum ile yazdim )
1.Beyaz
2.Kirmizi
3.Siyah
Beyaz:-kanatlarinin rengidir fakat cok nadir belowlar kanatlarini cikarabilir-dogdugundan beri beyaz kanatli olurlar bu 20 yaslarina kadar surer bu donemde bir seye donusemezler sadece bazen goz kararmasi ortaya cikar bazen 22 yasina kadar surer.
Kirmizi:20 ila 22 yasindan sonra kirmizi kanatli olurlar ve kendilerini zor da olsa biseylere donusturebilirler, genelde vahsidirler.Artik kanatlarini cikarabilir ve saklayabilirler.20 yasindan sonraysa 22 yasinda siyah 22 yasinda kirmizi olduysa 24 yasinda siyah kanatli olurlar.(yani 2 yillik surec)
Siyah:22 ila 24 ten sonra olurlar ve rahatca donusup birini oldurme kabiliyetine girerler bu siyah kanat olmanin 1 yil surecinde zorlu bir egitim veya kendini tutabilme kabiliyeti gerektirir aksi taktirde direk gordugu kiseye burunur oldurmeye calisabilir ve insanlar bunu gorebilir.
Kisacasi yakinda bir evre gecirecegim ve cok disari cikamiyacaktim buda zaten kook ile aramiza bir mesafe koyacakti.
Ona dondum ve
-kook beni tanimiyorsun
J.taniyorum (adiniz) seni nasil tanimam *gozleri dolu bir sekilde bakar*
-kook bilmediklerin var anladin mi sana zarar vermek istemiyorum......