Mia Casseres wychowywała się bez ojca mama Mii bardzo się starała by Mii i jej starszemu bratu Nico nie zabrakło niczego, Mii brakowało bardzo ojcowskiej miłości kiedy dorastała było jej przykro że inne jej koleżanki mają pełną rodzinę a ona może tylko liczyć na swoją mamę. Kiedy Mia miała 13 lat w gimnazjum padła ofiarą prześladowania, Lukas Huber dokuczał Mii w różny sposób wycinał różne kawały wyśmiewał się z niej obrażał a nawet całą klasę nastawił przeciwko niej. Mii było z tego powodu bardzo przykro gdyż nie które osoby znała z przedszkola czy podstawówki,nie mogła zrozumieć jak mogli dać się z manipulować Lukasowi przecież ją znali wiedzieli jaka jest naprawdę, Mia długo znosiła prześladowania Lukasa w milczeniu ale pewnego dnia nie dała rady i wróciła do domu zapłakana mama Mii zaczeła wypytywać córkę co się dzieje Mia nie chętnie chciała mówić mamie co ją spotkało ale wkońcu powiedziała co się dzieje. Mama Mii nie zostawiła tak tego na zebraniach wielokrotnie poruszała ten temat by córce jakoś pomóc ale, grono pedagogiczne było bez radne mama Lukasa była tak wpatrzona w swojego jedynego syna że nie dała sobie powiedzieć co jej syn robi. Trwało to całe trzy lata Mia była bardzo wrażliwą osobą i było jej bardzo ciężko ale wzięła to jako lekcje w dorosłe życie uświadomiła sobie jacy mogą być ludzie.
Ps. Cześć mam na imię Marta to moja pierwsza opwieść w tej aplikacji nie wiem czy się spodoba, licze na jakie kolwiek komentarze czy mam kontynuować czy to kompletnie nie moja bajka xd buziaki :*
CZYTASZ
Moje Życie
Short StoryGłówną bohaterką jest 20 letnia dziewczyna której w młodym wieku życie daje wiele nieprzyjemnych przeciwności losu ...