"Przeprowadzka Mii"

21 1 0
                                    

Rodzice Mii pochodzili z małej miejscowości Puerto Vallarta ale Mia wychowywała się w Cancún tam dorastała i kiedy mama Mii postanowiła wrócić do swojej rodzinnej miejscowości, Mia nie była z tego powodu zadowolona mimo sytuacji z Lukasem miałam tam innych przyjaciół i znajomych ciężko jej było się wyprowadzić, Mia często bywała w Puerto Vallarta na wakacjach u babci Nieves tam poznała wnuczkę sąsiadów Roberte Fernandez Mia i Roberta z roku na rok podczas wakacji coraz bardziej się zaprzyjaźniały w końcu obie miały taką samą sytuację rodziną wychowywały się bez ojców. Roberta i Mia mówił sobie o wszystkim o swoich problemach, ulubionych rzeczach, pierwszych miłościach. Mijały miesiące Mia dłuższy czas nie mogła się zaaklimatyzować w Puerta Vallarta czy to w szkole zawodowej, a zwłaszcza nie mogła się przyzwyczaić do miejscowości w której obecnie mieszkała. Mam Mii też bardzo tęskniła za Cancún starą pracą i znajomymi często tam jeździła z Mią by odwiedzić starych znajomych. Minęły 4 lata Mia z czasem jakoś się zaaklimatyzowała w Puerta Vallarta miała tam też swoich przyjaciół,znajomych. Pewnego weekendu przeglądając z nudów facebooka natknęła się na kolegę z gimnazjum Miguela Allende pamiętała go z czasów szkolnych,w prawdzie nigdy z nim nie rozmawiała i nie mogła uwierzyć jak bardzo się zmienił z ciekawości czy i on ją pamięta wysłała mu zaproszenie.
- O matko to naprawdę Miguel całkiem przystojny ciekawe czy mnie pamięta hehe
Minęło parę dni Miguel zaakceptował Mię na facebooku
- Pamięta mnie ale super
Kolejnego dnia Miguel napisał do Mii zdziwiona Mia nie wiedziała czy odpisać chłopakowi czy nie była przekonana że chłopak napisał do niej by się pośmiać z tego jak ją potraktował w gimnazjum Lukas nie chciała wspinać tych nieprzyjemnych wydarzeń. Ale zaryzykowała i mu odpisała
- Miguel: - hej :)
- Mia: - hej ;)
-Miguel: - słyszałem że wyprowadziłaś się z Cancún :)
-Mia: - A no tak :)
-Miguel:- a czemu to? :)
- Mia:- w Puerta Vallarta są rodzinne strony mamy mama nie chciała babci zostawić samej po śmierci dziadka więc się przeprowadziliśmy do niej ;)
- Miguel:- Rozumiem też mam dziadków od strony taty na wsi ;)
-Mia:- Ale tam to pewnie jest fajnie nie tak jak tu straszne nudy nie lubię tu mieszkać tęsknie za Cancún :p

Moje Życie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz