Capitolul 2 Vesea cea buna dar si rea.

353 10 4
                                    

Killa a chemat un doctor care era și prietenul lui. Ma consultat și mi-a spus că nu e nimic dar ar vrea să îmi facă și un control mai special să vadă dacă nu am un microb ceva....
- Ce fel de control?  Spuse Killa părând îngrijorat.
- Pai....  Gen ecologic. De care altfel.
- Și trebuie să se  dezbrace?!
- Dă pai cum altfel.
- Nu, nu, nu....  Nu are cum.
- De ce?
- Nu am de gând să îmi vezi iubită dezbrăcată.
Mi-a picat făt când am auzit.
- Stai puțin,  noi nici nu ne cunoaștem ce te stiu din video-uri nu e destul.
-Ieși ca trebuie să vorbesc cu ea.  Spuse Killa parcă puțin iritat de ce spusese. Uite care e fază.....  Crezi în dragoste la prima vedere.
- Dă,  de ce? 
- Pai ăsta mi-a să întâmplat mie.  M-am îndrăgostit de tine. Nu credeam ca pot cadea așa ușor prada unei femei. Dar să întâmplat.
- ...... Aaa..... Ma lăsase fără cuvinte.
- Spune-mi ca și tu simti la fel....
- Cred ca dă.. 😏
- Atunci vrei sa fi iubită mea?
- Da!  Spusem eu crezând că i nebunesc de fericire😆😆😆😁😍
Killa ma strane tare în brațe. Nu crezuse niciodată ca vagabontul ăla alcolest și dur de care m-am îndrăgostit poate fi așa sensibil și ca iar putea plăcea de una ca mine.
Killa ma luat de mână și ma dus să ma prezinte întregii stare ca noua lui iubită. Ma prezentat în timpul prânzului inainte sa intre pe scena în culuse.  KEED era cu iubită lui.  ( Nu stiu cum o chiamă așa că o sa ii spunem Lara)  Când ma văzut Lara sa uitat ciudat la mine.
- Hei!  Ciorilor!  Ea este Mira nouă mea prietenă.
Guță sa apropiat de mine si ma prins de fundaș😱😨
- Deci ai o târfă nouă. Spuse Guță cu atâta tupeu.
- Las-o în pace ca îți rup mâna și te bat cu ea. Ea nu e ca celelalte pluș ca nu e tarfa, dă!  Ea e Satraboanda mea! 😆😚
- WOW 😮.  Însfârșit te faci și tu om serios.
Eu tace am și o priveam cu colțul ochiului pe Lara care ma privea cu dispreț. Acum intelegeam de ce se uita Lara așa la mine. KEED ma privea cu o fată de îndrăgostit. 😵😷 De odată se auzi.
- Și acum pentru voi Cluj,  Satra BENZ!
Băieți au plecat pe scena și eu am rămas cu Lara în culise. Îi priveam cum cântau era sa de frumos.
- Auzi fetiță...!!!!  Sa nu te prind pe lagăr KEED al meu ca îți rup Capul. Nici sa nu te uiti la el. Spuse Lara geloasa.
- Imainte sa te iei de mine învățați iubitul sa se uite la gagică sa nu la alta. Spuse eu imcizandui gura.
Killa mai trăgea câte un ochi la mine si îmi facea semn ca ma iubeste si îmi trimitea pupici. Nici prin cap nu îmi trecea ca Killa e așa siropos. La un moment dat după încă câteva melodi se sting brusc luminile.

Poveste de dragoste  cu Killa Fonic si KEED.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum