Cad jos. Ma simțeam foarte rău. Ciment ma prins dat nu am putut vedea cine era căci am leșinat. M-am trezit la spital. Killa era pe hol și fuma.
- Domnule nu aveți voie să fumat aici. Va rog ori să ieșiți afara ori sa va opriți. Spuse o asistență.
Killa a preferat să se oprească și fumat decât să ma pase sinfura și să plece. A venit la mimează im salon. Mi-am imtors capul. Nu voiam să ma uit la el. Imi suna telefonul. Killa îl ia repede și recunoscuse numărul. Era Keed.
- Ascultă Keed! Las-o în pace! Să nu o mai suni nici o data! Ai înțeles!?
Killa închide și se uita la mine într-un mod în care parcă se uita in sufletul meu. Lacrimile îmi curgeau surorii pe fata, dar nu îi spuneam nimic. Killa ma ia în brațe și im explică care era treaba cu Irina. Duma câteva ore sunt externată. Eu si Killa mergem la el la apartament. Era deja ora 20: 25 . Era era întunericul. Și ca în melodia lui Delia și a lui Carla's cum ne noi " Când lumină se stinge oameni fac oameni noi,, ( dacă ști cum zic😆😏)
În camera era cald și era un fundal roșu de la draperiile. Killa ma mângâie ușor pe tot corpul. Ma dezbracă ușor până la lenjeria intimă se dezbracă și el și apoi îmi saruta trupul cald. De pe frunte coboară ușor pe Sini, pe stomac și tot cobora. După o noapte fierbinte pe la ora 5 ne punem la culcare. Este ora 10: 45 ma trezesc din cauza telefonului care îmi vibra. Ma ridic incet din pat și ies pe balcon s-a vorbesc.
- Alo....
CITEȘTI
Poveste de dragoste cu Killa Fonic si KEED.
ActionAsa îmi imaginez eu momentul când o să mă întâlnesc cu Killa sau Keed. În fine aproape.