Šiandieną išvykstu į Los Angel, pas savo tetą Emą ir pusbrolį Tadą, visą vasarą praleisiu ten. Manau mano mamai reikia pailsėti nuo manęs ir mano dramų....turbūt todėl ji ir išsiunčia mane į Los Angel. Kuo toliau nuo Teksaso ir pačios savęs.
-Jūsų bilietas?- mane sustabdė tvarkingai apsirengusi moteris su biletais rankose ir kažkokiu dar aparatu.
Padavusi bilietą, palaukiau kol jį patikrins ir įleis mane į lėktuvą.
-Gerai prašau eiti.- moteris nusišypsojo- gero skrydžio.- dar pridūrė.
Nieko neatsakiusi praėjau pro geležines duris ir skyniausi kelią link savo vietų.
Radusi savo vietą, prisėdau. Giliai atsidusau kai prie manęs prisėdo kažkoks vyriškis nuo kurio dvelkė šlapimu. Vos ne prisimūrijusi prie lango, užsidengiau nosį megztinio rankove ir stengiausi labiau kvepuoti per burną. Na ką...laukia ilga, smirdanti kelionė.
***
Los Angel
13:20Išlipusi iš lėktuvo apsidairiau. Kažkur manęs turėjo laukti teta Ema, tačiau jos nematau. Matau tik nuvargusius ir nuobodžius nepažystamujų veidus.
-Selena! Sveika atvykusi į Los Angel!- prie manęs pribėgo Ema ir stipriai apsikabino.
-Labadiena. Malonu jūs ir vėl pamatyti...po 5 metų...- taip pat apkabinau tetą Ema.
Teta Ema, manau buvo mėgstamiausė mano giminaitė. Aš ją labiausiai pasitikėjau ir pasitikiu. Ji vienintelė mane supranta ir pataria.
-Kaip tu iššaugai...tau jau septyniolika. Prisimenu kai mačiau tave kai buvai dvylikmetė mergaitė. O dabar...iššaugai į gražią, protingą ir stiprią merginą.- Ema nužvelgė mane nuo kojų iki galvos ir nusišypsojo šilta šypsenėle.
-Laikas eina. Žmonės keičiasi.- taip pat nusišypsojau.
-Na...mums derėtų jau eiti. Namuose laukia Tomas. Prisimeni jį tiesa?- Ema įsikibo man į parankę ir vedėsi link išėjimo.
-Jo, prisimenu. Pusbrolis Tomas. Pasiilgau jo.- ištariau, prisiminusi mano ir jo išdaigas vaikystėje.
Įlipusios į tetos Emos sidabrinį pasatą, išsukome iš orouosto ir važiavome į tetos namus.
***
13:50-Tomai, neši savo šikną čia!- sušuko Ema, mums įžengus į jų milžiniškus namus.
Staiga pasigirdo bėgimas. Gal dramblių gaujos...ar kažkokio mutanto. Arba Tomo. Staiga laiptais greit kaip meškinas nušokinėjo išsišiepęs Tomas.
-Labukas Sel.- jis stipriai mane apkabino.
-Labas ir tau.- patapšnojau jam per nugarą.
-Tomai parodyk Selenai jos kambarį, o aš einu užsakysiu mums picos.- tarė Ema nuėjusi ilgais kolidoriais.
-Tai kaip tau gyvenimas?- Tomas permetė vieną ranką man per petį ir vedėsi į antrą aukštą.
-Normliai. Tau?- tariau atsidususi.
-Puikiai, kaip visuomet.- Tomas nusišypsojo.
Kai Tomas nusivedė mane į mano naująjį kambarį apstulbau.
Juodos medienos lova, apkamšyta šiltais pledais ir begale pagalvių. Nuosava kambario vonia. Balkonas! Pūkuotas kilimas ant grindų. Kalėdinės lemputės ir mini paveikslai iškabinti ant sienų.
-Įsimilėjau.- išsižiojusi numečiau lagaminą ir užšokau ant lovos. Atrodė jog prilipau prie jos.
-Čia mane?- suprunkštė Tomas.
YOU ARE READING
Good Things
FanfictionJi- Selena Gomez, beveik pilnametystės siekianti mergina. Selena yra kaprizinga ir nebijo išreikšti nuomonės. Kai Selenos tėvai išleidžia ją į Los Angel pas tetą Emą ir pusbrolį Tomą, gyvenimas apsiverčia aukštyn kojom. Naujas miestas. Nauji draugai...