2 dalis

99 11 7
                                    

Jo šokoladinės akys susitiko su manosiomis...Ir jo veide pasirodė žaisminga šypsenėlė, nereiškinti nieko gero.

Greit nusukusi žvilgsnį nuo juodaplaukio, prisitraukiau Lily arčiau.

-Kas jis toks? Pažysti jį?- ištariau, primerkusi akis.

-Esu mačiusi jį kelius kartus su draugais. Jo vardo nežinau. Žinau tik tai jog jį vadina Zy.- Lily sučiaupė lūpas.- jis ir jo draugai ŽIAURIAI pasikėle.

-Matosi.- tariau pakėlusi antakius.

-Klausyk gal varom iš čia? Žiauriai nuobodu.- Lily šyptelėjo.

-Varom.- ištariau įsikibusi į Lily parankę ir ėjusi link išėjimo.

-Kurgi jūs einate? Vakarėlis tik įsivažiavo. Jums nelinskma?- kažkas sučiupo už mano rankos.

Pakėlusi akis pamačiau išsišiepusį garbanių.

-Mes einame namo. Man nerūpi ar vakarėlis tik įsivažiavo ar jau nuvažiavo. Taip, mums nelinksma. Ir paleisk mano ranką.- ištariau nusišypsojusi, pačia netikriausia šypseną.

Lily stipriai suspaudė mano ranką. Dieve..ji visa drebėjo.

-Tavęs tėvai nemokė mandagumo kaip matau.- vaikinas susiraukė.

-Gali būt.- ištariau, o Lily vos neįsmeigė savo nagų man į odą.

-Galiu tave pamokinti.- garbanius lėtai artėjo link manęs.

Greit sureagavusi aš paleidau Lily ranką ir tvožiau vaikinui antausį. Tai privertė jį paleisti mano ranką ir nusigręžti.

-Bėgam!- sucypiau ir mes su Lily pasileidome bėgti.

Išbėgusios iš namo, lipome į Lily juodą "mini kuperį" ir žaibo greičiu išlėkėmė iš tos pragaro skylės.

-Tu žiauriai prisidyrbai mergyt.- Lily išsprogdino akis.

-Pffff...žinos, jog ne su tą mergina prasidėjo- tariau nusišypsojusi, pergalės šypsena.

Kai Lily parvežė mane namo, mes apsikeitėm numeriais. Pasirodo Lily yra ir mano kaimynė iš gretimo namo.

-Šianden buvo žiauriai fainai su tavimi. Ne taip kaip su tom prostitutėm.- Lily pavartė akis ir mes nusijuokėm.

-Kažkada dar susitiksime.- apkabinau Lily ir tyliai įsliūkinau į namus.

***
10:13

Pramerkus akis susiraukiau. Saulės spinduliai švietė tiesiai man į veidą.

-Eik po velnių.- parodžiau vidurinį pirštą langui.

Vos ne vos išliaužusi iš lovos, nuėjau į vonią ir atlikusi savo ryto rutiną, užsidėjau pilkus treningus ir kritusi atgal į lovą pasijungiau "Riverdale" serialą. Staiga suvibravo mano telefonas. Žinutė nuo Lily.

Lily : Laba, varom apsipirkti! Tik aš ir tu! Ką manai? :)

Aš : Ok. Susitinkam prie tavo namo. ;)

Na regis serialų maratonui nėra šianden laiko. Apsirengusi juodas timpas ir pilką megztinį su "BOOOO!" užrašu, išlėkiau iš namų.

***
Susitikusios su Lily, sėdome į jos automobilį ir važiavome į didijį Los Angel prekybos centrą.

Mašinai sustojus prie šviesaforo, atsidariau langą ir padėjau ranką ant palangės.

Staiga prie mašinos sustojo juodas motociklas, o ant jo vaikinas su odine striuke. Shit. Čia tas pats vaikinas iš klubo. Kuris vis įtartinai mane nužiūrinėjo.

-Labas gražuole.- prabilo jis, nusišypsojęs ir padėjęs savo ranką ant manosios.

Nieko neatsakiusi, patraukiau ranką ir uždariau langą.

-Ammm...weird.- Lily išpūtusi akis žvelgė į mane.

-Žalia.- sumurmėjau pažvelgusi į šviesaforą.

Lily greit spaudė gazą ir mašiną pajudėjo.

Kai Lily greit įsuko į prekybos centro automobilių stovėjimo aikštelę ir radusi tuščia vietą, pasistatė mašiną, aš tučtojau išlipau iš automobilio.

-Eime?-paklausiau šyptelėjusi.

-Eime.-tarė Lily užrakinusi mašiną ir įsikibusi man į ranką žingsniavo į prekybos centrą.

***
15:12

-Mirsiuu.- suinkščiau atsisėdusi ant soliuko.

-Eimeee...dar reik į Victoria Secret užeit.- Lily tempėsi mane.

-Oh no no no. Man nereik.- išsprogdinusi akis nusijuokiau.

-Žinau man ir nereikia. Niekados ten nebuvau. Viena neišdrystu nueit, tad bus gerai su tavimi nueit.- ji nusišypsojo.

-Amm...okay.- suprunkštusi atsistojau ir su Lily užėjome į Victoria Secret.

-Damnnn...- Lily atkišo man raudoną liemenėlės ir kelnaičių komplektą. Na...beveik visos vietos buvo atidengtos.- šitas tau tiktųųų.

-Trauk jį nuo mano veido.-nusijuokiau.

-Selena?!- kažkas sucypė už manęs.

Apsisukusi kruptelėjau...

Hello! Kaip sekasi visiems?😏💓. Su 2018!! 💘💘💘. Tikiuosi patiko dalis...nepamirštam vote ir com....thanksssss & love youu❤❤❤❤💓💓💓💓💓💘💘💘💞💞💞

Good ThingsWhere stories live. Discover now