4 dalis

88 11 4
                                    

***
10:25

-Sel, tu jau?- vis baladoja į mano kambario duris Tomas.

-Tuoj, lauk manęs lauke.- ištariu, greit sukišdama rūbus į milžinišką krepšį ir užsegdama jį.

Pasiėmusi krepšį, dar prigrėbiu nuo saulės akinius ir išbėgu iš kambario. Kolidoriuje dar įsispyriu į savo konversus ir išlėkiu iš namų.

Tomas jau manęs laukia, atsirėmęs į savo dailiojo BMW kapotą.

Įmetusi savo krepšį ant mašinos galinių sėdinių, atsisėdu su Tomu į prėkį ir mes išvažiuojame iš kiemelio.

Mašinoje tyliai skamba pop dainos. Aš lėtai linguoju muzikos ritmu. Ši diena kažkuom nuostabi...kolkas.

Kelionės metu su Tomu nelabai kalbame. Retkarčiais tik persimetam keliais žodžiais ir viskas. Mirtina tyla. Maloniai mirtina tyla.

Po geros valandos, sustojome atokiau nuo miesto milžiniškoje  rančoje. Aplinkuje nėra nei vieno namelio. Tik šis vienas laukų ir miškų gilumoje.

Išlipusi iš mašinos sužiopčioju lūpom, nežinodama ką pasakyti. Išsiplėtusiom iš nuostabis akim dairausi po nuostabią rančą.

-Ateik padėti man, nevarvinus seilės.- nusijuokia Tomas traukdamas mūsų krepšius.

Pasiėmusi savo krepšį, tepenu Tomui iš paskos į tuos nuostabius rūmus.

-Tomai bičiuli!- iš kažkur ateina rudaplaukis vaikinas ir apkabina Tomą.- O tu tikriausiai jo nuostabioji pusseserė Selena.- vaikinas atsisuka į mane ir skruostą.

-Tesiog Sel.- jaučiu kaip veidas nusidažo raudoniu.

-Na tesiog Sel, aš vardu Louis arba tesiog Lou.- vaikinas nusišypso plačia šypsena. Eime parodysiu tau tavo kambarį.- Louis pradeda kopti laiptais į antrą aukštą, o aš nedrąsiai paskui jį

-Štai.- brunetas pradaro tamsiai juodas duris.

Įėjusi į kambarį apsidairau. Dvigulė medinė lova, milžiniškas balkonas, nemaža spinta ir keli meniški paveikslai ant sienos. Nors kambarys nėra didelis, tačiau jaukus.

-Na, tai įsikurk, visi jaguką lauke prie ežero.- mirkteli brunetas ir pasišalina.

Padėjusi krepšį prie spintos, atsisėdu ant lovos ir giliai įkvėpiu. Viskas bus okay. Galiu ištverti kelias dienas taro beveik visai nepažystamų žmonių.

Nuėjusi į balkoną apsižvalgau aplinkui. Milžiniškam ežere maudosi daug vaikinų, o šalia ant dekių deginasi merginos.

Greit nustrigsėjusi prie savo krepšio išsitraukiu zebrimį maudimumą, įsitikinusi jog niekas nestebi, persirengiu ir susirišusi plaukus į kuoduką išeinu iš kambario. Radusi išėjimą nueinu prie merginų ir iškart pamatau Lily.

-Labukas.- sušnagbždu apglėbusi ją iš pečių.

-Selena!- sucype ji atkreipusi visų dėmesį ir šokusi man į glėbį.

Pasisveikinus ir su kitom merginom, priguliau ant dekio šalia Lily.

-Selena, aš tau taip pavydžiu tavo šiknos...- Ashley prikando lūpą, pažvelgusi į mane.

-Amm...dėkui?- išraustu kaip burokas ir prisidengiu kūną Lily rankšluoščiu.

Užsidėjusi savo nuo saulės akinius ant akių žiūrėjau kaip Tomas ir jo draugai skandina vienas kitą vandenyje. Kaip maži vaikai...

Dar šiek tiek pasideginusi, nusprendžiu jog laikas šiek tiek paplaukioti. Atsitojusi numečiau saulės akinius ant dekio ir pasileidusi plaukus ištiesiu ranką Lily.

-Eime pasimaudyti?- šypteliu.

-Eime.- Lily stveria mano ranką ir atsistoja.

Įlipusios į vandenį, įgnoravom nurenginėjinčius vaikinų žvilgsnius ir tesiog atsipaplaidavusios pradėjom plaukioti, taškytis ir visaip juokauti.

-Ooooo...Zayn!- staiga sucypė merginos priversdamos mus su Lily atsisukti link kranto.

-O dieve...čia jis...- sukurma Lily nepaleidusi iš akių, kątik pasirodžiusio svečio.

Iš pradžiu nesupratau apie ką ji kalba. Kas tas vaikinas kuris kątik čia atvažiavo ir kas tie vyrai su juodais drabužiais už jo? Kai jo rudos akys susitiko su manosiomis, supratau. Tai tas vaikinas iš klubo....kuris vis nepaleido manęs iš akių.

-Turbūt juokaujate...-sužiopčiojau.

Hey, nauja dalis. Vote ir Com💘💘💘

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Good ThingsWhere stories live. Discover now