02

7 1 1
                                    

Ting...

Lyfe4girls..

Baereum : yow.. Guyssue..

Nrayoon : yow !! Baereum..

Haeunjung : hello guyssue..

Baereum : @Nrayoon dengki nau...
                  Kau dengan aku..

Hello guys.. Duh aku cedih ni.. Cedih..

Nrayoon : @Hnakim... Npe doh..

Haeunjung : a'ah nape cedih - cedih ni..

Baereum : tak mo lah cedih - cedih tak kiut nanti..

Haha.. Emm, bae aku kasik bluetick tho.. Cedih ah cenggini..

Haeunjung : Bae kau yang mana.. Baereum ke or Bae Jinyoung ??

Baereum : yah !! @Haeunjung tak ada  masa aku nak kasik bluetick kat si Hana ni.. Naya fon aku kena spam dengan dia..

Nrayoon : jangan dimain itu Bae Jinyoung.. Nahas kau kalau kena dengan @Baereum..

                                Duh.. Buat apa si Bae Jinyoung tu.. Bae aku lah.. Min Yoongi or Min Suga..

Haeunjung : i feel you.. Aku dah nasihat kan jangan lah kau mesej yitu budak susu.. Dan paling ok lah kalau kau mesej yitu budak susu.. Kau akan dapat bluetick.. Sebab ??

Nrayoon :  Bluetick itu indah..

Baereum : yer. Bluetick itu indah..

Dehekk.. Bluetick itu menyakitkan hati bukannya indah.. Sedih ah Bae tinggal kan bluetick jee.. Uwahhh aku tak sanggup guyss..

Baereum : Rip Hana Kim.. Hohoho

Haeunjung : duh dia belum mati lah..

Nrayoon : tah.. Pepelik jer Areum ni.. Reum ko dah makan ubat ke belum ??

Baereum : Dehell guyssss...

Guysss.. Aku tengah bersedih korang boleh buat lawak entah pape ni.. Wehhhh !! Ini semua tak lawak. K.

Nrayoon : duh.. Come on jangan emo lah.. Apa kata kau spam jer.. Seperti mana kau menyepam itu si @Baereum.. Takkan tu pun nak aku ajo doh.. Kau dah besar Hana Kim..

Baereum : perlukah mention nama aku.. Tahu lah sedap..

Haeunjung : Tu ah.. Kau ni Hana takkan lah boleh spam.. Kau kan bab menyepam no 1..

Tapi kalau dia kata yang aku ni terhegeh - hegeh kat dia.. Huaaa !! Aku tak sanggup !!!

Haeunjung : duh.. Kalau kau nak tahu macam mana ni si Areum dan si Jinyoung tu couple semuanya bermula dari kakao.. Areum yang tidak pandai menyepam orang ni tapi demi jinyoung dia sanggup.. Betul an @Baereum..

Baereum : defakk.. Perlu ke mention aku.. Perlu ke kalian..

Nrayoon : semestinya perlu.. Spam aje lah Hana.. Mana tahu yang hegeh kat dia tu juga lah nanti dia terima..

K. Aku cuba.. Aku boleh guysss !!!

Nrayoon : hwaiting !!

Baereum : Hwaiting !!

Haeunjung : Hwaiting !!

bye.. Guyssss.. Night see you tomorrow..

Seen...

Betul kata diorang.. Aku boleh !!

" Kim Hana hwaiting !! "

" Yah !! Kim Hana tidur esok sekolah !! "

" Nae omma !! "

Tbc..

Kakao | mygWhere stories live. Discover now