11

6 1 0
                                    

- Book store's -

Setelah selesai memilih beberapa buah novel aku ingin bergerak ke kaunter untuk membuat pembayaran..

Sedang aku ingin pusing, aku seperti terlanggar sesuatu yang menyebabkan buku yang aku pegang jatuh.

" Aww.. "

" kau jalan tengok mana ?? "

Aku terus mengangkat muka ku.

" yo..yoongi "

" asal terperanjat ?? "

Aku segera mengutip novel² ku yang terjatuh tadi.. Tak banyak manapun 3 jer..

" kau buat apa kat sini ?? "

" saja jalan "

" cik semuanya rm 30.. "

Aku menghulurkan duit ku namun satu tangan telah memberikan duit tersebut.. Aku tersentak.

" terima kasih encik.. Sila datang lagi "

" na..nae "

Setelah melangkah keluar dari kedai tersebut aku berlari mengejar yoongi yang berada di depan..

" gomawo.. Tapi asal kau bayar kan ?? "

" tak gentle an kalau yeoja yang bayar.. Sekarang ni aku nak kau bayar balik "

" bukan kau yang nak belanja ke ?? "

" bukan dengan duit tapi dengan ni "

Yoongi menyatukan bibir ku dengan bibirnya sekilas.. Aku terperanjat dengan kelakuannya.

" a.. Apa yang kau buat ni ?? "

" Saranghae "

" bwo.. Bwoya "

" aku cinta kau "

" na.. Nado "

" Uuuuuuuuuhhhhhhh..  "

Aku mengangkat muka ku apabila terdengar suara yang agak riuh.

" ya.. Yah !! Korang nampak ke ?? "

" Chukaheiii !! "

" Uwahhh.. Malu lah.. "

Aku terus menekup muka ku dengan tangan.. Muka aku dah merah gila ni..

Yoongi menarik aku ke dalam pelukkannya.. Walaupun tangan ku masih menutup mata ku..

" aku janji aku akan jaga kau.. Aku takkan sakitkan hati kau.. Sebab kau lah sayang aku "

" uwahhh... Dah lah aku malu ni "

" elelele.. Kawan kita ni malu lah "

" korang ni.. Kbye ! "

Aku terus pergi dari situ meninggalkan yang lain.. Merah duh muka ni..

Namun lepas ni apa yang akan berlaku terhadap hubungan aku dengan yoongi ??

Tbc..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 05, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kakao | mygWhere stories live. Discover now