"Mama harap perkahwinan kamu berdua nih hingga jannah "kaata mama hafiz.
"Insyallah ma "kata hafiz.
"Maa kami pergi rumah kitaorang dulu yee "kata hafiz lagi.
"Asalamualaikum ma".jwap mereka berdua.
Selepas majlis perkhawinan mereka terus pulang ke rumah yg dihadiahkan oleh orang tua mereka.
...
"Hafiz you tunggu I tau hahah"kta alya separuh gila.
"Kalau I tak boleh dpatkan you tak ada siapa yg bleh disamping you"ktanya sedirian smbil menikam gmbar perkhawin syasya dan hafiz.
.......
"Abang jom brekfast sya masakan nasi goreng "kata syasya smbil mengambil pinggan.
"Ok sayang"kata hafiz smbil sambil mengeyit kan mata.
"Huh sudah cpat lah makn ".
"Ok2 makn lah nih".
"Abang sya ingatkan sya nk duduk rumah jelah bermula hari nih"kata syasya.
"Takpa ok jer "
"Okey lah abng dah lewat nih nk meeting nih ok bye sayang".kata hafiz smbil menghirup air.
"Bye abang "kata syasya smbil menyalam tangan suaminya.
....
Syasya P.o.vTingting....bunyi mesej masuk
014^^^^^^^.
Hai sya .
Me
Awak nih spa?
014^^^^^^^
This is me Aidil.remember it.
"Cis aidil rupanya buat penat aku fikir kot2 jenayah ker"omel syasya sendirian
Aidil
Jom kita pergi kafe jap
Me
Sorry aidil saya tak bleh sbb saya busy.
Aidil
Nnti kalau free call aidil jer ok.
"Gila kau nk keluar dngan dia dah bersuami kot agak2 arhh".kata syasya
End the P.o.v
...
Aku dah lama pendamkan persaan ini sejak dari sekolah tuh lagi aku dah suka dekat dia.walau dia dh bersuami sekali pun aku tetep akn dpatkan dia dlm ap cra sekali pun .
Saya cintakan awak syasya.
.......
Hafiz P.o.v
"Huarrrghh ... pnat gile ari nih"katanya sambil menguap.
"Hai baby i miss you"kata alya smbil mendaptkan hafiz
"Perempuan mna pulak yg tertiba pnggil aku nih"kata hafiz
"Baby you tak knal I ker nih I lah alya remember me ".kata alya seraya memengang lengan hafiz.
"Hei betina kau dah ludah pastu kau nk jilat blik ker hah tepilah kau buat semak jer"kata hafiz bengang
"I know you was married but I want to be your second wife please baby .I know you still love me right"kata alya smbil memengang lengan hafiz semula.
"Pergi mampus dengan cinta kau tuh .Lepaslah bodoh aku meluat tnggok muka perempuan macm kau "marah hafiz smbil masuk ke dalm kereta .
"Youuuuuuuuu"jerit alya bila nmpak hafiz melulu masuk ke dlam kereta..
"One day , you will be mine "kata alya sinis..
...
"Mesti sya tunggu kan sian dia"kata hafiz .
Tuk3
"Eh abng dh blik lmanya tunggu"kata syasya nada merajuk.
"Sorry snggat abng busy tadi".
"Takpelah abng mkanlah sya dh mkan"kata syasya.
"Hmm abng mkan dlu lah lapaaa stlagi bru mandi"kata hafiz tersemgih smbil menunjuk perut nya.
End the P.o.v
Club..
"Hey you alya anak dato karim kan"tnya aidil.
"You ank dato sofi kan"kata alya pula.
"Ye I ,mlam nih jom kita enjoy"kta aidil
"Ok sure".KATA alya dengan mabuk .
.......
Best tak bab nih.Jangan lupa vote ☆☆.And saya nk ckap thank pada yg vote kat storie sya.antaranya nabella,nazrul 44.thank for vote.nnti saya akan update.SO ENJOY.
YOU ARE READING
DIA SUAMI AKU
Teen FictionCerita nih mengesahkan syasya bru shaja pindah di smk sungai petani. Hafiz seorang yg dingin kadang2 happy go lucky jga.Alya gadis pertama yg dia cintai tpi itu hnya semantara. "Abang tlong jangan tinggalkan sya".jerit sya. "Tepilah kau perempuan ta...