...

34 0 0
                                    

     Gözlerimi açıyorum, kapatıyorum, bir şey değişmiyor. Mutlak karanlık tüm dünyama hakim.Karanlıktan artık korkmuyorum... Alışıyorum...

    O kadın annem. Benim annem... Bana bir dilim pasta verip bana sarılıyor. Doğum günümü kutluyor.Arkadaşlarımı görüyorum. Hepsi mutlu Sonra bir çığlık daha... Koşan adımlar,yere düşen soğuk bir bedenin çıkardığı tok ses... Bir patlama daha...

    Palyaçolardan nefret ederim. Renkli renkli, cıvık şeyler... Balonları çok severim oysaki. Renkli balonlar, kırmızı, sarı, yeşil, mavi...

    Su, su sesi... Kulaklarımda her daim bir su sesi var. Suyu severim, susuz insan ne yapar... Bir yaz tatil köyüne gitmiştik. Ben ve ailem... Beraber... Deniz kenarında irili ufaklı bungalovlar ... Birinde biz varız, diğerlerinden birinde onlar... Özellikle de "O".

Tatil başta çok iyi geçiyor. Sonra "O" nu görüyorum. Altın sarısı saçları var. Başta beni 

görmüyor, duymuyor fark etmiyor. Sonra bir gün, belki yanılıyorum ama bir gün ,"O" tebessüm ediyor. Bir ince gülümseme görüyorum dudaklarında. Sanki bana, gözlerimin içine bakıyor. Başka bir gün, tesadüf eseri tanışıyoruz.

     Sonra hediyeleri açmaya başlıyorum. Bir saat, bir kitap, bir pantolon çıkıyor paketlerden. Özenle"sarılmış bir hediye görüyorum. Bu "O"ndan..."O" nun bana bir defter aldığını görüyorum. İlk sayfasında bir not... "Kardeşime.. " yazıyor.

  Su damlıyor...   "Şıp....     Şıp....      Şıp...."

Karanlıkta...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin