S.H.I.E.L.D. Ajanları 1.Bölüm (Phil Coulson Yaşıyor)

281 6 2
                                    

S.H.I.E.L.D. açılımı Strategic Homeland Intervention, Enforcement and Logistics Division gizli bir birlik denilebilir.Dünyayı kötü şeylerden korumaya çalışan bir birliktir S.H.I.E.L.D.

Ajan Ward fransada bir olayı halletmek için görevlendirilmişti.Gizli takipte olan ward'ın telefonu çaldı.

Ajan Ward - Efendim

Ajan Hill - Acilen New Mexico'da ki S.H.I.E.L.D. üssüne gelmem gerek.

Ajan Ward - Ama görevim şuan takipteyim.

Ajan Hill - O görev iptal acilen buraya gel bu bir emirdir.

Ajan Ward - 8 saate orda olurum...

Ajan Hill - 4 saatin var.

Ve sonunda ajan ward S.H.I.E.L.D. üssüne gelir.

Ajan Ward - Beni görev sırasında arayıp new mexico'da ki üsse çağırmanın önemli bir sebebi vardır umarım...

Ajan Hill - Evet önemli New York'da super kahraman görülmüş.Bir binada patlama olmuş ve bir adam binaya girip üç kişiyi ordan çıkarmış.

Ajan Ward - Peki bu onu superkahraman mı yapar?

Ajan Hill - Normal bir insan altıncı kattan aşağı atlayıp asfaltı delebiliyosa insan dışı bir güç evet bu onu super kahraman yapar...

Ajan Ward - Ne yani bu olaylamı ilgilenmemi istiyosun.

Ajan Hill - Aslında tek çalışmayı sevdiğini biliyorum.Ama seni bir takıma vericez.

Ajan Ward - Kesinlikle olmaz.Benim acemiylerin ellerine veremezsiniz.

Ajan Hill - Acemi mi? Kim sana öyle bişey dediki al bunu oku.

(Dosyada yazan yazı)

Ajan Ward bu zaman kadar size verdiğimiz görevleri tek başınıza yaptınız.Zaten böyle eğitilmiştini.Takım olarak çalışmayı sevmediğinizin farkındayız fakat sizi öylesine bir takıma vermiyoruz...

Ajan Hill - Phil Coulson 8.seviye takımın kaptanı daha doğrusu kurucusu...

Ajan Ward - Durun durun Phil Coulson ölmüştü.New York istilasında loki tarafından.7.Seviye bir ajanım Coulson'ın öldüğünü biliyorum...

Ajan Coulson - O zaman size yanlış bilgi verilmiş ajan ward...

                                                                             1.Bölüm Sonu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

S.H.I.E.L.D. Ajanları 1.Bölüm (Phil Coulson Yaşıyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin