Ο Τζέικομπ Μάρλεϊ ήταν νεκρός. Δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία γύρω από αυτό. Η Έντνα Σκρούτζ ήταν η μοναδική φίλη του, η μοναδική συνεταίρος του, η μοναδική κληρονόμος του και πολλά ακόμα. Η Έντνα Σκρούτζ ήταν μαζί του ,όπως έλεγε, ολομόναχη στο νεκροκρέβατο του και του κρατούσε το χέρι ώσπου να έρθει ο ίδιος ο Θάνατος και να τον πάρει. Δεν ήταν μυστικό εξάλλου πως ο Τζέικομπ Μάρλεϊ εδώ και πάρα πολύ καιρό ήταν άρρωστος και αργά ή γρήγορα θα πέθαινε. Η Έντνα Σκρούτζ πλήρωσε για τα έξοδα της κηδείας της , δηλαδή μόνο μια μικρή ανθοδέσμη, ένα φέρετρο από φθηνό ξύλο και την ταφή του σε ένα νεκροταφείο κοντά στο παλιό του σπίτι.
Η Έντνα υπέγραψε το πιστοποιητικό θανάτου του και πλήρωσε τον ιερέα και τον νεκροθάφτη για τις υπηρεσίες τους. Ο νεκροθάφτης αλλά και ο ίδιος ο Μάρλεϊ είχαν συμφωνήσει ότι όταν θα πέθαινε θα του έβαζαν στα κλειστά του μάτια δύο νομίσματα προκειμένου να μπορέσει να πληρώσει τον βαρκάρη, όπως ακριβώς πίστευαν και τόσοι πολλοί αρχαίοι πολιτισμοί ότι ήταν το πρέπον. Ο νεκροθάφτης τήρησε τον λόγο του και όταν ο μακαρίτης τοποθετήθηκε στο φέρετρο έβαλε δύο νομίσματα στα σφαλιστά του μάτια, δύο αγγλικές λίρες. Όμως, δύο αγγλικές λίρες ήταν και η δική του πληρωμή για τις υπηρεσίες του και αυτό η Έντνα το ήξερε. Μόλις πλήρωσε λοιπόν τον νεκροθάφτη ,με τεράστια εσωτερική πάλη να μην του δαγκώσει το χέρι ή να μην τον σπρώξει και τον αφήσει απλήρωτο τρέχοντας για το σπίτι της, πήρε με μια κίνηση τα νομίσματα από τα μάτια του νεκρού πλέον συνεταίρου της. " Οι λίρες είναι λίρες παλιόφιλε.. Και μην ανησυχείς , θα κρατήσω την δουλειά ψηλά. Κάποιος θα πρέπει να προσέχει την δουλειά εφόσον εσύ έφυγες.." σχολίασε τρίβοντας χαιρέκακα τις λίρες στα χέρια της.
Ο Μάρλεϊ είχε πεθάνει στις 24 Δεκεμβρίου, Παραμονή Χριστουγέννων. Ήταν ένας άνθρωπος χωρίς πολλούς φίλους, κοιτούσε το έδαφος και ποτέ τον ουρανό. Οι μόνοι καλοί του φίλοι ήταν τα χρήματα. Στην Έντνα είχε βρει ένα άτομο που μοιραζόταν τις ίδιες αξίες και αντιλήψεις οπότε δεν τους πήρε πολύ καιρό να γίνουν συνέταιροι στην λογιστική του εταιρεία που την ονόμασαν Σκρούτζ και Μάρλεϊ. Η Έντνα αμέσως μετά την κηδεία του επέστρεψε στην δουλειά της και στον καλύτερο υπάλληλο της, τον Μπόμπ Κράτσιτ, έναν άντρα με φωτεινό, χαμογελαστό πρόσωπο , ικανό και έτοιμο, εργατικό και καλοπροαίρετο. Η Έντνα τον πλήρωνε ελάχιστα ευρώ την εβδομάδα μόνο που του έκανε μια μικρή αύξηση λίγα χρόνια πριν όταν άρχισε να της πλένει τα ρούχα επειδή το πλυντήριο κόστιζε για εκείνη.
YOU ARE READING
A FLAMEVERSE CHRISTMAS CAROL
FantasyΠαραμονή Χριστουγέννων στο σύμπαν Flameverse και όλοι είναι ευτυχισμένοι, μέχρι και οι βιαιοπραγίες των μοχθηρών εχθρών σταμάτησαν για λίγο , τουλάχιστον μέχρι το πέρας των εορτών. Υπάρχει όμως και κάποια η οποία δεν ανέχεται τις γιορτές και το πνεύ...