ΜΕΡΟΣ V. ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

38 4 0
                                    

Ανακάλυψε οτι είχε πέσει απο το κρεβάτι της !! Ήταν ζωντανή και ξύπνια, δεν θα ένιωθε πόνο αλλιώς !!! Πετάχτηκε πάνω σαν να ήταν 40 χρόνια νεότερη και κοίταξε το κρεβάτι της. Οι κουρτίνες και οι κουβέρτες της ήταν ακόμα εκεί, εκείνη ήταν ακόμα ζωντανή !! Σκέφτηκε οτι όλα αυτά που έζησε με τον Μάρλεϊ και τα τρία πνεύματα ήταν απλά ένα όνειρο μα ένα όνειρο που της έδειξε την αλήθεια !! Προχώρησε προς το παράθυρο και με μια κίνηση το άνοιξε..

Κρύος αέρας και η μυρωδιά ψημένης πουτίγκας και γαλοπούλας πλημμύρισαν το χώρο όπως ακριβώς και λίγο απο το χιόνι που μπήκε απο το παράθυρο. Σε λίγο χτύπησαν οι καμπάνες γιορτινά μα η Έντνα δεν ήξερε τι μέρα ήταν.. Ένιωθε σαν μαθητούδι, χαρούμενη σαν παιδί και ελαφριά σαν πούπουλο. Κοίταξε ένα παιδί στο έδαφος απο το παράθυρο που έσερνε το έλκηθρο του στο χιόνι. " Εσύ, μικρέ !! Τι μέρα είναι σήμερα ;;" το ρώτησε. " Σήμερα ;;" ρώτησε το αγόρι. " Μα σήμερα είναι Χριστούγεννα !!" συνέχισε. " Χριστούγεννα !!" επανέλαβε η Έντνα. " " Τι χρυσό παιδί, πανέξυπνο παιδί !! Δεν τα έχασα !!! Τα Πνεύματα μπόρεσαν και τα έκαναν όλα σε μία νύχτα !! Μα και βέβαια το έκαναν, κάνουν ότι θέλουν !! Βέβαια μπορούν, φυσικά και μπορούν !!" μονολόγησε για λίγο στον εαυτό της πριν πει στον μικρό " Εσύ , αγόρι !!!! Ξέρεις το χασάπικο στην γωνία ;;" ρώτησε και το βλέμμα της απέκτησε μια φωτεινή λάμψη. " Και βέβαια το ξέρω !" ανταποκρίθηκε το αγόρι. " Αχ, τι καλό και έξυπνο αγόρι !!! Πες μου λοιπόν αγόρι μου, ξέρεις άμα έχουν πουλήσει την γαλοπούλα στην βιτρίνα ;; Πρόσεξε, δεν μιλάω για την μικρή , μιλάω για την μεγάλη !!!" τον ρώτησε η Έντνα δείχνοντας του με τα δάχτυλα της το πόσο μεγάλη ήταν περίπου η γαλοπούλα.

¨Αυτήν που είναι σχεδόν τόσο μεγάλη όσο εγώ ;; Ακόμα εκεί είναι !!" απάντησε το αγόρι και η Έντνα χαμογελώντας του φώναξε " Υπέροχα !! Πήγαινε να την αγοράσεις για λογαριασμό μου και μόλις γυρίσεις θα σου δώσω 3 ευρώ ! Γύρνα σε λιγότερο απο δέκα λεπτά και θα σου δώσω ένα ολόκληρο πεντάευρο !!! " Το αγόρι μόλις το άκουσε αυτό έτρεξε προς την μεριά που ήταν το μαγαζί για να αγοράσει την γαλοπούλα και η Έντνα χαρούμενη αποφάσισε να ετοιμαστεί για να πάει να δει τον ανιψιό της. Θα έστελνε όμως πρώτα την γαλοπούλα στον Μπόμπ Κράτσιτ ανώνυμα . Δεν θα ήξερε ποιος του την έστειλε και όμως θα δεχόταν πλουσιοπάροχα το δώρο Ίσως και να εκκλησιαζόταν στην εκκλησία του αγίου Ματθαίου όπως όταν ήταν μικρή.. Και όμως μια σκέψη πέρασε απο το μυαλό της την οποία είπε για μια στιγμή φωναχτά " Ελπίζω το παιδί να είναι προσεκτικό.. Υπάρχουν πολλοί ληστές στον δρόμο.." Ενώ το έλεγε αυτό μονολογώντας το βλέμμα της έπεσε στον καθρέφτη. Ήταν δεμένη με μια ακόμη πιο βαριά αλυσίδα απο του Μάρλεϊ, στα δόντια της υπήρχαν κατσαρίδες και απο τα μάτια της έβγαιναν δάκρυα αίματος. Απο ανοιχτές πληγές στο κορμί της έβγαιναν ματωμένα κλειδιά χρηματοκιβωτίων.  Τρομαγμένη παραπάτησε και κατάλαβε το μήνυμα.. Απευθείας άλλαξε την σκέψη της και ντύθηκε για την εκκλησία.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 25, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

A FLAMEVERSE CHRISTMAS CAROLDonde viven las historias. Descúbrelo ahora