*Mermaid*

27 3 1
                                    

     Ben Jessi, deniz kızıyım. Ayrıca denizlerin koruyucusuyum bu yüzden benim yaşadığım okyanusta hiçbir zaman kötü balıklar olmaz. Kötü  balıkları yerim e benimde doymam gerek.

     Suyu şekillendirmek gibi özel bir gücüm var. Kötü insanlar geldiğinde dalgalar çıkararak balıklarımın avlanmasını önlüyorum. Bazen iyi insanlar geliyor. Onlara kendimi göstermiyorum iyi olsalar da beni gösteri amaçlı kullanıcaklarını bilyorum.

     İnsanlar benimle ilgili filmler çekiyor kitap yazıyorlar. Bunların hepsini benim denizi koruduğum gibi karayı koruyan arkadaşlarım sayesinde biliyorum. İsmimi de zaten onlar verdi.

Jinsoo: O hava olaylarını düzenliyor. Aynı zamanda en çok anlaştığım arkadaşım

Jangmi: O da gözlerini kapatıp odaklanırsa dünyadaki herşeyi görüyor.yanlış anlaşılmasın sadece o anda ne olduğunu görebiliyor. Jangmi dinine çok bağlı ve biraz sessiz biri konuşmalara çok katılmıyor.

Jinny: Son olarak Jinny bitkileri kontrol ediyor. İkimiz her şeyle dalga geçeriz.

     Onlar sayesinde atalarımı ve önceki hayatımı öğrendim. Eskiden her yer suyla doluymuş. Birgün kötü bir denizerkeği suların bir kısmını kurutmuş. Deniz insanları karaya çıktıklarında bacakları çıkmış ve karadayeni bir yaşam kurmuşlar. Deniz insanları gittikçe azalmış. Enson annem ve babam beni doğurmuşlar ve karaya çıkmışlar.

     Eskiden deniz insanları uzun yaşarmıştı ama karaya çıktıklarında bu özellik kaybolmuş. Ben 21 yaşındayım. Kızlarla 10 yaşında tanıştım. O zamandan bu yana hergün buluşur konuşuruz. Tabii ben karaya çıkmıyorum. Jinny bitki güçleriyle denizde tutunacağım bir yer yaptı.

     Her buluşmamızda güçlerimizle alıştırma yapıyoruz.

------------------------------------------

Yazım hatam olduysa yorumlarda belirtirseniz sevinirim.
Yorumlarınızı eksik etmeyin.

------------------------------------------

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 21, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I'm Really a MermaidHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin