Angel stapte hand in hand met Daan,
Em stapte naast Nils maar ze was de hele tijd bezig op haar gsm terwijl Nils
naar haar zat te staren alsof het het laatste koekje is in de doos was.
En Rein stapte naast mij.
Toen er een jongen voorbij kwam knipoogde hij naar mij.
En ik zag dat Rein jaloers was. Dus hij pakte mijn hand en zei :" kom we zijn bijna bij starbucks."
En toen trok hij mij mee.
Toen we bijna bij starbucks waren kwamen we Rania en Kamelia tegen.
Kamelia droeg een paars shortje, een crop top en zwarte enkel all stars.
En toevallig hadden Kamelia en Rania dezelfde outfit aan.
We zagen hun hevig kussen met hun liefjes.
Rania zat te kussen met Nash Grier en Kamelia met Luke Hemmings.
Nash had een t-shirt aan waarop staat : MAGCON, een paarse bermuda en zwarte vans.
Luke had een zwarte t-shirt aan waar NIRVANA op staat , zwarte gescheurde skinny jeans
en zwarte vans.
Toen ze eindelijk klaar waren met kussen vriegen we of ze mee wouden naar starbucks.
En natuurlijk kwamen die mee. Want die zijn allemaal starbucks addicted.
Net zoals mij, Em en Angel.
Toen we er eindelijk waren gingen we snel naar binnen want het was super heet buiten.
En binnen was het lekker koud.
Toen we een tafel vonden voor ons allemaal gingen we snel zitten.
De jongens vroegen aan ons wat we wouden drinken.
We hadden allemaal besloten dat we een large frappuccino aardbei gingen nemen.
~REINS GEDACHTE~
Toen we eindelijk aan de beurt waren zei Luke :" 11 aardbei frappuccino's please."
En toen vroegen ze de namen.
Nash zei:"Nash en Rania"
Luke zei:"Luke en Kamelia"
Owen zei:"Owen"
En toen was ik aan de beurt ze vroegen aan mij wat ze moesten opschrijven bij mijn beker
zei ik Rein en bij Jess haar beker vroeg ik of dat ze Will you be my girl? konden opschrijven.
De mevrouw die de namen schreef enzuu. Lachte me toe en zei :" aww wat schattig :)"
Ik lachte terug en nam de bekers van mij en Jess.
Nils had hetzelfde idee en hij vroeg ook of dat die mevrouw Will you be my girl? kond opschrijven
bij Emely's beker.
En bij zijn eigen beker gewoon Nils.
Daan was al samen met Angelika dus hij vroeg of dat die mevrouw I love you 4 life kon opschrijven.
En bij zijn eigen beker gewoon Daan.
~OWENS GEDACHTE~
Toen ik mijn frappuccino aardbei had besteld en net terug wou lopen naar mijn tafel
viel er een heel mooi meisje vlak voor mij op de grond.
Ze had bruin/zwart achtig haar.
Mooie ogen en een schattig lachje.