Jag gick tätt bredvid Finn och rodnade lite när han tittade på mig. Han tog sin arm runt mina axlar o vi pratade om lite allt möjligt.
Jag lutade mitt huvud mot hans medans vi gick.
Spencer, en tjej i vår klass, tittade svinargt på mig. Hon gick förbi och knuffade till mig.När hon vände sig om sa hon:
- Oj, jag glömde en sak vid sätet, haha.
Hon tittade på Finn men han bah bitchblickade henne.
- e hon Avundsjuk eller något haha?, sa jag lågt till Finn.
- Crush sedan 1 eller något, hon har mågot med kända personer, sa han. Men jag kommer inte dissa dig för henne, belive me.
Jag log mot honom.Vår klass hade hyrt en stor buss.
Vi satt längst bak. Finn i ett hörn bredvid mig, och bredvid mig satt Sebastian och bredvid honom satt Amanda.
Alla fyra skrek på varandra om lite allt möjligt.
- HALLÅÅ DE E SÅ SKÖNT O VARA I ITALIEN, sa Amanda och drog ner sina solglasögon.
Jag log mot henne.
- ELLE HUR, sa jag högt tillbaka.
Hela resan satt jag o Finn o kollade Instagram tillsammans, och pratade med Amanda och Sebbe, som då alla kallade honom.Några timmar senare var vi inne på hotellet.
Det knackade på vår dörr.
- Hej Andrea, sa vår lärare.
- Ehh hej, sa jag.
- Det finns ett ledigt rum, med en dubbelsäng .Vill två av er kanske dela upp er och byta till de?, sa hon.
- Aa visst, sa jag. Ehh jag o Finn kan byta, eller hur?
- Varför inte, ropade Finn från soffan.Hon gav oss korten in till hotellen och vi packade ihop och gick till rummet bredvid igen.
Vi la oss ner på sängen, och jag andades ut. Finn satte sig upp och flyttade sig närmare mig, och lade sig ner mot mig igen.
Jag vände mig mot honom, och började hålla på med hans hår. Han la sin hand på min axel. Finn lutade sig framåt o gav mig en puss på munnen.
De gick över från kyssar till hångel, till ganska grovt hångel.
Plötsligt slutade drt, för det knackade på dörren.Jag log och gick bort o öppnade.
- DINNERTIME, skrek Amanda med Sebbe brevid säg när jag öppnade.Vi gick bort till restaurangen. Vi valde ett bord med fyra, och beställde mat. Jag och finn delade på pommes, för vi var inte särskilt hungriga ingen av oss.
Inte aslång del men ändååå
ESTÁS LEYENDO
Finn Wolfhard
FanficAndrea är en tjej på 14 år, snart 15. Hon har haft de tufft i skolan o knappt några kompisar. Men hon hade en bästavän, Vanja, som hon bodde med i Stockholm. Men världen när den var som bäst vändes upp och ned. Pappa ville flytta. Han skulle skaff...