Finn Wolfhard - Del 10

267 7 4
                                    

Finn skakade på mig o skrek "JAG HAR FAN FÖRSÖKT VÄCKA DIG I EN TIMME, GÅ UPP NU".
Jag vände på mig o stönade.
På min mobil hade cirka 10 meddelanden från Sebbe och Amanda kommit var. Det mesta var : KOM TILL FRUKOSTEN KL:10:00 osv.
Klockan var hqlv 10 så jag gick upp, bytte om till skinny jeans o en tajt adidaströja.
Sedan sminkade jag mig, släppte ut mitt hår ur bullen jag hade sovit i, och borstade igenom det.
- E du klar?, frågade jag Finn.
- Aa, det är jag, sa han.
Vi gick ner och mötte resten av klassen. Jag, Finn, Amanda och Sebbe, tog frukost på en bricka och satte oss vi ett bord i hörnet av salen.
- Asså, trust me, dehär kommer bli en asbra resa, sa Amanda och drog bak sitt hår.
- Ja haha, sa jag. Förresten följer någon med ner till stranden sen? Det ska typ vara asvarmt vatten osv, fortsatte jag.
Amanda och Sebbe tittade på varandra.
- Aa, det kan vi väl, sa Amanda efter ett tag.

Efter frukosten bytte jag om till en bikini, en adidasbikini ofc.
Sedan drog jag på en magtröja och ett par korta shorts, och mötte Amanda utanför.
- Sebbe kommer smart, sa Amanda till mig.
- Finn kommer också om ett tag, men vi kan säkert börja åka ner utan dem eller något?, sa jag.

Jag och Amanda valde platser, och började sola.
Tillslut kom Finn och Sebbe bredvid varandra, och lade sig på varsin sida av oss.

Det var väl inte så mycket till bad, utan mest solade vi haha.
Medans Finn och Sebbe låg kvar, så skulle jag och Amanda snabbt hoppa i, och sedan gå upp igwn.

När vi var klara gick vi alla fyra upp igen.
- Jag ska duscha o lite sånt, men ni kan väl komma hit sen? Kan skriva till er eller något, sa jag.
- Okej haha, sa Amanda tillbaka.

Kort del men skitsammaaa

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 22, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Finn Wolfhard Where stories live. Discover now