Eram in sifonier de ceva timp iar ceilalti nu au venit dupa noi...deja incepusem sa ma ingrijorez.
-Sti , am vazut un film in care unii si-au tras-o in dulap....imi spune Louis rupand tacerea
-Daca indraznesti macar sa te gandesti la asa ceva, iti voi folosi capul pentru a sparge sifonierul ! tip eu frustrata la el .Ma intreb de cat timp stam aici ..
-Aa..pai stai sa verific spuse Louis scotandu-si telefonul din buzunar
-Idiotule!Ai avut telefonul la tine si nu mi-ai zis nimic? tip eu la el enervata
Louis i-a sunat pe ceilati dar degeaba.Ne-au lasat acolo...
Din perspectiva lui Nico
Am lasat-o pe Bea inchisa cu Louis si imi parea rau .A fost idea fetelor ..vroiau sa stea mai mult cu ''iubiti '' lor oficiali .Nu ma intelegeti gresit le iubesc pe toate dar uneori am nevoie de spatiu .Fir-ar toate au iubiti doar eu si Harry mai lipsim...
Am ramas singura cu Harry super...
-Nico, devreme ce suntem singuri mergem sa ne plimbam prin parc ? ma intreaba cretul zambind dulce
-Sigur, de ce nu ? am spun indiferenta
******
Eram in parc plimbandu-ne si ne tineam de mana.Ne-am asejat pe iarba rece de la marginea lacului.Era ...superb.Luna era superba desi era doar ora noua cateva stele si-au facut aparitia.
-Hei! Uite un luceafar ! ii atrag eu atentia lui Harry spre micuta dar stralucitoarea stea.
-Sti , se zice ca atunci cand vezi prima stea de pe cer trebuie sa iti pui o dorinta. spuse el ne luandu-si ochi de la stea.
-Si care ar fi aceea?intreb eu curioasa
-Pai..defapt trebuie sa iti marturisesc ceva.imi spune Harry usor rusinat
-Ăm..decand te-am vazut m-am indragostit de tine Nico.Esti diferita de celelalte.imi spune emotionat apropriindu-se usor spre mine.
Ma lua prin surprindere si ma saruta dulce .Am inghetat ..am simtit fluturi in stomac sau mai bine zis dinozauri.Deci asta inseamna ca suntem impreuna ?Asa sper...
Deci..acest Capitol este pentru buna mea prietena Catgirl45 este un fel de cadou de ziua ta cu intarziere =)))))
CITEȘTI
Give me love (1D)
RomanceNumele meu este Beatrice Rodrigues.Totul se schimba cand ii cunosc pe One Direction si ma indragostesc de Louis Tomlinson . O zi...o singura zi poate schimbat totul.