Chapter 12

237 11 1
                                    

BERSAMBUNG
Nayeon pov

Omma2:Kim Taehyung....

Weh² knp mesti dia?!  Dapat ke hati aku ni terima dia sebagai seorang suami!!! Kalau aku yakin pasti aku boleh...
||Skip||
•Rumah•

Kookie: Noonnaa!!! Sape abang ipar kookie... ?

“Kim taehyung.. Kawan kau”berat sekali aku ingin menyebut namanya ternyata wajah adik aku kelihatan terkejut beruk... Aku dh tak kesah... Aku akan berusaha untuk dapatkan hati dia.. Walaupun dia....  Tau² la kan...

Kookie: So ka---

“Aku akan berusaha untuk dapatkan hati dia walaup--” belum sempat aku habiskan ayat aku Kookie menyampuk

Kookie: Aku tau apa yang terjadi hari tu...

“Kau tau!!!! ” Terkejut beruk aku bila dia tau... V ke yg bagitau?!
End Nayeon Pov

||Skip||

Hai!! Aku nak cerita kejadian yang menimpa diri Nayeon.. Huhuhu...

Flashback....
_School_

V: Nay lepas ni aku nak kau jumpa aku dkt rooftop masa rehat..

Nay: Waeyo?!

V: Aku nak ckp satu benda

Nay: ouh!! Nae

||Rooftop||

V: Nayeon, dulu mmg aku ade perasaan cinta dkt kau tapi skarang aku dh takde perasaan tu.. Aku dah ada yeojachin so aku takkan ganggu hidup kau dah... Berlalu pergi..

Deras air mata Nayeon keluar... Dia tak tau adakah dia rasa sedih? Happy? Kecewa?. Kalau betul dia sedih ini bermakna dia sygkan v?! Dia menangis teresak esak d rooftop bagaikan perempuan hilang anak... 😂 Sungguh kesal dia mencintai manusia yg bernama KIM TAEHYUNG!!! "



BERSAMBUNG...
SORRY PENDEK AKU TAK DE IDEA

▶✔◀Aku Tak Berminat Dengan Hak Orang Lain!! Where stories live. Discover now