Chapter 14

231 14 1
                                    

Bersambung
||Pagi||

Kringg!!!! Kring!!!! Kring!!!!

Nay: Memekak je la jam ni *Ambik jam buang dalam mangkuk tandas*

Dushh!!!

Nay: Puas hati aku!!!! Eh jap!!! Asal aku ade kat sini?! Aku tido bawah kau semalam?! Dia ada buat pape ke?!!! Aniya!!!!! Aku tak sedia lagi!!!!! Haa?! Merepek la!!!!! Tak kot!!!! Dahla aku nak mandi!!! Naik giler aku nanti!!!!!

||Skip||
||Ruang Tamu||

Nay: V!!!! V!!!!! V!!!!!

V: Apa?!

Nay: Jom lah pi skolah...

V: Makan?!

Nay: Aku taknak makan.. Kau nak ke?!

V: Ouh! Kalau kau taknak aku taknak jugaklah....

Nay: Takpe ke?

V: Takpe..

Nay: Dah jom! Pegang tangan V

V: Blushing

||Dalam perjalanan||

Xxx:Korang!!!!

Nay: La Kookie kau buat pe kat sini?!

Kookie: Aku kejar korang la.. Penat tau x?!

Nay: Alaaa cian nye die..... Jom pi skolah sama²
Tarik tangan Kookie

V: Yahhh!!!!! Korang kejam!!!! Uwaaaa
Acah² nangis

Xxx: Kau knp V?!

V: Kau x perlu tau!!!

Xxx: Suka hati kau ah!!!

V: Mark

Mark: Apee

V: Macam mana nak pikat pompuan?

Mark: Kau nak pikat sape?!

V: Nayeon...

Mark: Bwo?!!! Aku pegi dulu bye!!!

V: Asal dia tu?! Aku mintak tolong dia lari pulak...

||School||
Nayeon pov

“Kyaaaa!!! Malas nya nak blajar...  Kan V kan? Ak--” tak sempat aku nak habiskan ayat aku v takde sebelah aku... Ponteng kot... Hhahah siap la dia nanti.....

||Skip||

“Aku nak pegi rooftop! Dia cakap kalau dia ponteng tempat dia rooftop!"

Setibanya di rooftop

Sewaktu aku bukak pintu aku ternampak V dan seorang Yeoja ni bersweet moment.. Meluat giler aku... Yaa yeoja tu adalah LISA!!! LALISA!!! Musuh sehidup semati aku... Hati aku sakit..  Nak pecah... Tanpa ku sedar air mata mula jatuh.. Sakit nak matey... Akh terus berlalu pergi aku menghentak pintu dengan kuat.. Bagi dia sedar sikit kehadiran aku.....
Aku nangis semua orang pandang aku.. Aku tak peduli... Lama kelamaan semua jadi gelap.. Dalam sedar tak sedar aku ada dengar Kookie panggil nama aku.. Tapi aku dah tak larat aku terus pengsan...

||Skip||
||Bilik kesihatan||

aku kat mana ni?!” aku bertanya kpd Kookie

Dia berkata “Kau kat bilik kesihatan...masa kau pengsan kau nangis kan?kenapa kau nangis?“

Aku hanya diam.. Kesedihan bercambur dengan kesakitan kembali di hatiku... Aku menangis sekali lagi...

“Kau kenapa?! Cakap la!!!” Kookie bertanya dengan penuh risau..

“Aku... Aku nampak V bermesra dengan Lisa...” Sakit giler hati aku nak cakap benda tu...
Ternyata dia terkejut...

Dia berkata “Maybe diorang kawan rapat kot”

Sekali lagi hati aku sakit dengan mamak beruk ni...

“Kawan rapat?! Kawan rapat kau cakap?! Kepala bana kau!!!! Kawan rapat apa sampai bercium berpeluk bagai!!!! Nampak sangat kau tak percaya aku kan?!!! Kau lebih menyebelahi mamat tak gune tu!!!! Aku benci kau!!!” aku marah Jungkook... Aku tak tahan bila ada masalah semua orang akan menyebelahi KIM TAEHYUNG!!!! Aku?!! Tak de siapa peduli... Kalau macamni buat apa aku hidup???!!! Buat apa!!!! Aku berlari meninggalkan bilik kesihatan.  

Sewaktu aku berlari aku terlanggar seorang namja yang sangat aku kenali... Yaa KIM TAEHYUNG!!!!! Tanpa berfikir panjang aku bangun dan terus melanggarnya dengan kasar!!! Aku benci dia... Air mataku jatuh buat kali ke3... Aku sakit... Sakit sangat....Aku berlari ke belakang sekolah.... Aku stress aku ponteng Class cikgu Jihyo....

||End Nayeon Pov||

||V Pov||

Aku pelik dengan sikap Nayeon... Kenapa dia macam marah sangat??!!! Aku terjumpa Jungkook dkt bilik kesihatan apa lagi aku pun tanya la dia pasal Nayeon.. 
Terkejut beruk aku.. Nayeon tau yang aku bersweet sweet dengan Lisa!!! Aku nak pujuk camna ni??!!!

“Kookie, aku nak pujuk camna ni? Aku sayang dia.”
Aku luahkan pada dia...

Dia cakap macamni “Kalau kau sayang dia.. Kenapa kau buat camni kat dia... Kau tau kan dia sedaya upaya untuk sayang kau.. Tapi kau?! Selamba badak je bersweet moment dengan Si Lisa tu.. Aku dengar je.. Aku dah sakit hati... Belum kalau nampak!!!!”

Deep giler ayat adik ipar aku.. Ada benar nye jugak.. Aku bersalah giler dengan Nayeon.. Aku kena pujuk dia ni...

||End V pov||





Bersambung
Typo? Abaikan...
Votement
Huhuwaaa

▶✔◀Aku Tak Berminat Dengan Hak Orang Lain!! Where stories live. Discover now