Jilsonun bizle tanıştıracağım dediği kız aslında Taehyungun kız kardeşi haen ( tamamen attım kafadan) adeta dilim tutulmuş konuşamıyordum çünkü biansımın kız kardeşiyle aynı okulda ondan güzeli karşı karşıya duruyorduk kısa bir süre sonra " merhaba ben haen" dedi içimden ne kadar da tatlı bir kız dedim artık iç sesimle vedalaşıp kekeleyerek de olsa " me.....rhaba" demeyi başardım jilso eliyle oturmamızı işaret etti tabi arkadaşım ilayda neden bu kadar heyecanlandığımı anlamadı çünkü karşımızdaki kişinin kim olduğunu bilmiyordu fakat sonra anlatınca oda heyecanlandı...
Ne kadar heyecanlı olsakta uzun uzun konuştuk ve tanıştık jilso sayesinde yeni bir arkadaşımız olmuştu çok mutluyduk uzun bir süre sonunda derse girdik ve güzel bir gün geçirdik okulda...1 AY SONRA.......
Çok güzel bir cumartesi günüydü burnuma gelen güzel yemek korkularıyla yatağımdan kalktım ve mutfağa gittiğimde harika bir sofrayla karşılaştım..
Sofrayı ilayda bana hazırlamış çünkü bu gün benim doğum günümdü oda bana ilk hediyemi güzel bir kahvaltıyla verdi.
Kahvaltı sonunda odasına gidip elinde güzel bir paketle yanıma geldi ve bana uzatıp "git bunları giy hazırlan ve buraya gel" dedi kutuyu açmama bile izin vermeden masadan kaldırıp odaya gönderdi odada kutuyu açtım ve harika bir kıyafet almış bana...Yukardaki kıyafetleri hızlıca giydim ve saçımi makyajımı yapıp dışarı çıktım ilayda beni gördüğünde ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu..
İlaydada hazırlandıktan sonra jilso ve haenle buluştuk arabaya bindik ve kısa bir yolculuk sonunda arabayı bir köşeye çektiler ve haen bana dönüp,
- şimdi gözlerini bağlayacam ve ben açana kadar açmayacaksın tamam mı?
-neden bağlıyorsunuz ki?
- soru sorma soruma cevap ver yeter
- peki bağlayın.
Dedim ve gözlerimi bağladılar arabayı çalıştırdılar ve 5 dk sonra durup arabadan indik ve bir evin kapısını çaldılar biri açtı fakat burası neresiydi????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts Taehyung ile hayal et
أدب الهواةHer fan gibi seninde hayalin Güney koreye gidip ünlü gurup BTS'i görmek ve bir gün bu hayalini gerçekleştirirsin