3.bölüm

7 0 0
                                    

Okula vardığımda Birsem yanıma geldi bu okuldaki tek arkadaşım tek dostum oydu erkek arkadaşım da  yoktu hemen Birsem'i gördüm ve ona doğru yürümeye başladım ona "kızım çok gıcık bir çocuk gördüm "dedim o da hemen anlat dedi ona kısa bir özet geçip herşeyi anlattıktan sonra oda bana "kızım çok tatlı bir çocuk buldum internette" dedi ve resmini bana çevirdi o idi benim gördüğüm çocuktu ama birsem'e hiçbir şey söylemedim çünkü  aşıktı ona, ben sustum okul o gün sona erdiğinde annem karşıma dikilip "baban geldi "dedi ben se ona "o adamı görmek istemiyorum" dedim sanki sabah da geldiğini bilmiyorum. Annem ısrar edince babam olucak o adam geldi ve "seni çok özledim kızım "dedi bense ona "senden nefret ediyorum "dedim o "lütfen böyle yapma" dedi bense "ne yapmışım sen annemden boşandın ve 10 yıldır ben babasız kaldım çocukken de böyleydin o lanet olasıca işin yüzünden ben babasız büyüdüm . Hani kız çocukları babaya düşkün olurmuş ya ben anneme düşkünüm baba. Benim en büyük destekçimdin baba sen benim prensimdin ama artık öğrendim erkeklere güvenmemeyi "dedim hıçkırarak ağlarken o ise "ben sana acı çektirmemek için çok çalıştım şimdi çok para kazanıyorum o hani istediğin okullara gidebilirsin"  dedi içimdeki öfke artmıştı elimi yumruk yapmıştım ve ona "ben değiştim baba ve o lanet olasıca işinden de nefret ediyorum"diyerek bağırdım ve "defol bu evden senin yüzünü bile görmek istemiyorum baba "diyerek bağırdım ve aglamam daha da artmıştı odamda ağlarken annem " böyle yapma kızım" dedi annemin bile sesini duymak istemiyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

gecmisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin