Candy Pop

499 35 2
                                    

Candy Pop karaktere egy régi, kevésbé ismert mítoszból ered. Candy Pop (Magyarosan: Pezsgőcukor) karaktere egy rikító, pimasz, udvari bolond. Állítólag a haldokló emberek álmában jelent meg. Ott kedvesen felajánlott egy lila léggömböt a gyanútlam áldozatnak, aki álltalában örömmel elfogadta tőle. Most valami olyan boldog befejezésnek kéne jönnie, hogy az emberünk elmegy a fény felé, és boldogan nyugszik meg hasonlók... ja hát nem. Candy Pop lehurcolja a lelked a pokolba. Elfelejtettem említeni, hogy ő egy afféle lidérc. Ha megkaptad a leggömböt tovább kell adnod azonnal. Ha nem teszed kínok kínját éled át, majd mintha csak egy álom lett volna felébredsz. Viszont akárhányszor elalszol, mindig újra és újra éled a kínokat. Emiatt már nem tudsz aludni, paranoiássá és idegessé válsz. Amíg nálad van Candy Pop bármelyik léggömbje szenvedsz az örrökké valóságig, ha elengeded végleg meghalsz. Hogy kinek mi a jobb azt döntse el maga.
Most, hogy a mítoszt nagyjából ismerjük, beszéljünk a karakterről illetve annak eredetéről. Talán azt hiszed hogy ő élvezi mások szenvedését, és azért csinálja mindezt, de tévedsz. Candy Pop abból a célból született, hogy az előbb említett munkát elvégezze. Egyáltalán nem ő választotta és nem is szólhat bele. Ez a dolga és kész. Ha Candy Pop szemébe nézel láthatod hogy íriszei vörösek és démoniak,de nem ettől félelmetes. Bele lát a lelkedbe és a félelmeidbe és egy szempillantás alatt életre kelti őket előtted. Candy Pop maga halhatatlan. Ha csak a legendát nézzük több 100 évre nyúlik vissza. Volt egy kiemelt idézet az eredeti mítoszból, ami valahogy így hangzik: "Candy Pop képes eljönni érted ha kipukkasztod a léggömbjét, hogy megbüntessen. Ezek után befolyásol, és mintha csak álmodtad volna az egészet" . Ez egyben, ha úgy vesszük egy utalás is, hogy akár ki is pukkaszthatod a léggömbjét, ezzel megyszüntetve a rémálmokat, akkor csak még nagyobb veszélybe kerülsz, és Candy Pop személyesen jön el hozzád.

Ezek után álmodban is kétszer gondold meg kitől mit fogadsz el.

Ezt a Candy Pop-os részt azért írtam mert  BogarTimi kérte. És bocsi hogy ez nem nagyon a története, de csak ilyeneket találtam. Remélem azért teszeni fog~

CreepyPasta[{BEFEJEZETT}]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora