Ölüm Seneryosu

67 33 13
                                    

Bana destek veren @Habibez02 ye ve oy veren herkese çok teşekkür ederim❤❤
Iyi okumalar...❤

Maria'nın Ağzından

Laxter kapıdan içeri girdiğinde hala hareketsiz olarak odanın yanındaydım. Laxter;

- Burada ne yapıyorsun, dedi.

Ne yapıyordumm. Ne yapıyordummm. Birşeyler uydurmalıydım.

-Tuvalete gidiyordum, dedim.
Ben ne demiştim öyle. Tuvalet üst kattaydı ki. Aklıma gelen ilk şey bu muydu cidden.😣 Laxter;

-Hani normal insanların kullandığı tuvalet mi?
İğneleyici bi şekilde gülerek.
-Yolunu karıştırmışsın sanırım tuvalet üst katta,dedi.

Kesinlikle bişiyler anlamıştı. Kendime tokat atasım saçımı başımı yolasım vardı. Yukarıya çıkacaktım zaten diyip yanından geçip yukarı çıktım.

Bir süre tuvalette kendime kızarak geçirdim. Hem odayı görememiş hemde yakalanmıştım.
Kendimi rahatlatmak için en azından anahtarları buldun diyip. Anahtarları elimde çevirdim. Tuvaletten çıkıp Laxter'in ne yaptığına baktım. Salondaydı üçlü koltuğa yayılmış cipsini yiyordu. Az önceki rezaleti unutturmak amacıyla şirin bi şekilde sırıtıp cipsinden biraz aldım. Bana dik dik baktı. Umursamadım 😏. Onun yerine telefonumu alıp biraz oyalandım. Sıkılmıştım. En iyisi biraz uyumaktı. Yarın ola hayrola diyerek odama geçtim.

Laxter'in Ağzından

Eve girdiğimde kız odanın önünde dikiliyordu. Ona ne yaptığını sorduğumda ise benle dalga geçer gibi tuvalete gidiyordum dedi. Tuvalet üst kattaydı bir kere. Kafama fazla takmayarak solana geçtim. Televizyondan rastgele bir kanal açıp cipsi yemeye başladım.

Kız hiç birşey olmamış gibi sırıtarak yanıma geldi ve cipsten biraz aldı. Bu kızı anlamak çok zordu. Biraz oturup odasına geçti. Çok sıkılmıştım. Aklıma Lady geldi. Bayadır konuşmuyorduk. Onu aradım ama açmadı. Bir şey mi olmuştu ki? Ona kısa bir sesli mesaj yollayıp bende odama çıktım.

Sabah uyandığımda saat 08.00'dı. Rutinimi gerçekleştirip evden çıktım. Umarım Maria yine odaya girmeye çalışmazdı.
Arabama binip evden epeyce uzaklaşmıştım ki aklıma önemli bir dosyayı unuttuğum geldi. Eğer geri dönüp almazsam Steven Clay her zamanki aşağılamalarına devam eder hatta daha ileri bile gidebilirdi. Arabayı geri evime sürdüm. Sabah maralim zaten bozuktu şimdi daha da bozulmuştu.

Maria'nın Ağzından

Sabah kalktıgımda Laxter'in evden çıktığını gördüm. Hemen odamdan anahtarları alıp aşağı odaya gittim. Umarım hepsini denemek zorunda kalmazdım. Ilk anahtarı denedim ama kapı açılmadı. İkinci ve üçüncü de başarısızlıkla sonuçlandı. Artık umudum azalmıştı. Dördüncü anahtarı da deliğe soktum ve çevirdim. Kapı açıldığında çıkan sesten irkildim. Kilit çok sertti ve çıkan ses zaten eve biri gelir diye diken üzerinde olan beni yerimden hoplattı. Açılmıştı!!! Başarmıştım!
Kapıyı hem merakla hemde korkuyla hafifçe ittim. Odaya şaşkın adımlarla girdim. Odanın her yerinde bir adamın fotoğrafı vardı. Karşıdaki dart tahtasındaysa parça pinçik olmuş bir fotoğraf vardı. Bunları görünce tırstım. Çünkü masanın üzerindeki kağıtlarda işkence ve ölüm yöntemleri yazılıydı. Duvardaki fotograflarsa adamın her anında çekilmişti. Yemek yerken ,gülerken,toplantıda, evinde.... ve diğer duvarda bir tarih yazıyordu.

Steven Clay ölüm tarihi: 23.01.2018

Bugün tarih 23.12.2017'ydi. Ne yani Laxter Steven Clay'i 1 ay sonra öldürecek miydi? Şok olmuş şekilde kapının yanına oturdum. O sırada kapı acelece açıldı. Haraket edemiyordum. Kalkmak istiyor ama her zerrem donmuş gibi hissediyordum. Laxter geldi ve önümde durdu. Bağırmaya başlamıştı.

-Defol evimden!!!! Sana acıyıp evime almakta hata etmişim işe yaramaz,laf dinlemezin tekisin. Sen nasıl benim evimde benden izinsiz bisi yaparsın. Hemen burdan çık yoksa olacaklardan sorumlu değilim!!!!

-Yeter be senin kovmana gerek yok asıl ben buradan gidicem senin gibi adi,pislik birinin yanında daha fazla kalamam.

O sinirle odama gittim bütün eşyalarımı bavulumun içine teptim. Burada bir dakika daha durmak istemiyordum. Dışarı çıkıp kapıyı hızla çarptım. Yine sokaktaydım ve beş parasız. Sonum gelmişti

Evet sonu gelmişti ancak bu daha başlangıçtı. SONUN BAŞLANGICI....

Arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Oy atmayı unutmayın. Seviliyorsunuzz❤❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 26, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonun Başlangıcı💫💫**Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin