Anahtarlar

72 47 14
                                    

Öncelikle  bana çok desteği bulunan 1BisKremVersem 'e cok teşekkür ederim ayrıca yazarken yardım eden Eslem_Ercann 'a da teşekkür ederim. İyi okumalar..❤

Laxter'in Ağzından
       
           O kızı eve almakla hata mı yapmıştım? Bilmiyordum. Bu küçük kız o odaya bir daha girmeyi deneyebilirdi. Başıma tam bir bela almıştım ve eğer o odaya girerse herşey biterdi. Kesinlikle o odaya girmemeliydi.
             Aslında aklım çok karışıktı  Steven Clay'in aşağılamalarına daha fazla katlanmak istemiyordum.
             Bunları kafamdan  silerek uyumaya çalıştım ama aklımdan bir türlü atamıyordum. Salona indim ve kafamı biraz bu konulardan uzaklaştırmak için televizyonu açtım. Sesini çok hafif açarak kafamı geriye doğru yaslamıştım ki Maria'nın aşağıya indiğini gördüm. Bir an korkup irkildim.
            Yine oda mevzusunu mu açacak diye düşünürken kızın ağladığını farkettim. Sanırım kabus görmüştü ama ne gördüğünü sorup biraz daha korkmasına ya da üzülmesine sebep olmak istemeyerek onu sakinleştirdim. Göz kapakları kapanmak üzereydi burada uyuyamazdı en azından benim onu yukarıya taşıdığımı duyarsa kızabilirdi. Onu kaldırıp odasına geri yolladım.
              Bende uyusam iyi olurdu. Yarın yine o sahte toplantılarımdan birine katılacaktım. Kendimi uyumak için zorladım belkide kuzuları saymalıydım :) Bir şekilde uyuya kalmışım. Sabah o lanet alarmın iğrenç kulak tırmalayıcı sesiyle uyandım. Üzerimi giyinip mutfağa indim kahvaltı yapmayı sevmesemde ayak üstü birşeyler atıştırdım ve evden çıktım.
               Bu gün bir kaç toplantım dışında planlarım boştu. Yani öğleden sonrası bana kalacaktı. O yaşlı bunağın suratını görmek zorunda olmadığım için mutlu oldum....

              Sonunda o sıkıcı toplantılarım bitmişti en iyisi eve gidip dinlenmeliydim ayrıca kızın odaya girmemesi için küçük bir yalan uydurmalıydım. Eve giderken markete uğrayıp bisiler alsam fena olmaz diye düşünerek arabayı markete doğru sürdüm.

      Maria'nın Ağzından
   
               Sabah uyandığımda ev boştu. Laxter'in işi çıkmış olmalıydı. Bu da demek oluyordu ki odaya girmeyi yine deneyebilirdim. O odanın anahtarı neredeydi ki?? Bir an aklıma  kapının yanındaki vazo geldi belki içine koymuş olabilirdi. Hemen gidip içine baktım ama boştu. Nasıl bulacaktım ki ? Kocaman evde nereye koymuş olabilirdi?
                 Ben olsam nereye koyardımmmm🤔🤔
Ben olsam dolabıma koyardım o kargaşada kimse bulamazdı. Annem benim odam için sürekli "Burada kedi yavrusunu kaybetse bulamaz"derdi. Denemekten zarar gelmez diye düşünerek odasına çıkıp dolabına baktım. Oldukça düzenliydi. Tabi herkes ben mi demi ama.
            Hazır odasına girmişken biraz daha birşeyler karıştırdım 😈. Odasını karıştırırken susadığımı farkettim. Belli ki buradan bir şey çıkmayacaktı. En iyisi ben bir su içeyim diyerek mutfağa indim. Bir insan bardakları neden en üst dolaba koyardı ?? Kısa boylulara işkence için mi. Tam uzanıp alıyordum ki bardak yere düştü. Cidden sakarlığın dibine vurmuştum.

           Cam parçalarını toplarken parçalardan biri elime battı ve kanamaya başladı. Cam parçacıklarını toplamayı bırakıp banyoya gittim . Ecza dolabında işe yarar bir şeyler olmalıydı. Tam dolabi açmıştım ki bir deste anahtar buldum.  İşte bulmuştum!! kesinlikle o odayı açan  anahtarlar bunlardan biriydi. Bir an iyiki bardağı kırmışım diye düşündüm. Sakarlığım ilk defa işe yaramıştı.
            
              Elime rastgele bir yarabandı yapıştırarak kilitli odanın yanına gittim. Küçüklüğümden beri kapı açamama gibi bir sorunum vardı. Anahtarlarla hiç bir zaman iyi anlaşamamıştım ve şuan elimde yaklaşık 8 tane anahtar vardı.

               Anahtarlardan birini deliğe sokmuştum ki dış kapı açıldı. O korkuyla anahtarları yere düşürdüm.

    
     Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir. Çok uzun yazamıyorum kusura bakmayın. Diğer bölümlerde görüşürüz. Oy atmayı unutmayın. Seviliyorsunuzz❤❤
                  
      

Sonun Başlangıcı💫💫**Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin