Jungkook's Pov:Hon gillar mig, drömmer jag eller är jag nära döden? Jag ska beskydda henne tills den dagen jag inte kan, jag ska få henne att falla hårt för mig och aldrig få sig iväg från mig, Hon är min och jag är PlayBoy In Real Love
Hanna's Pov :
Vi hoppade av karusellen, typ hela turen var tyst, vi var på väg ut från själva festivalen men någon tog min hand, jag stannar och vänder mig om och möts av en värmande leende som kan döda, jag ler till backa men är förvånad varför stannade vi? "H-Hanna will you give me the t-trust that I can protect you and p-please be mine" Mina ögon blir större jag kan se att folk från skolan är där och kollat på oss men stora ögon oxå, Jungkook håller mina händer i hans och kollar ner, jag vill spela dum i hela huvudet "what d-do you mean?" Han kollar på mig men vattriga ögon han ler endå "will you b-be my g-g-girlfriend?" Jag känner att han håller mina händer hårt, jag ler "i would love to be yours" Jag sa och han kollar upp på mig och ler Awww hand kanin leende jag dör, han drar mig in i en kram och kramar mig hårt, jag kramar tillbaka of course, men efter ett tag då kan jag inte andas, så jag klappar han på ryggen och försöker att säga något "J-Jungkook" Jag sa och han släpper taget om mig och ler "sorry" Han sa och kollar ner, alla runt oss kollar på oss och väntar på att något ska hända, jag såg att hela BTS var i Folksmmaligen och ler stort, dom väntar antagligen på att något ska hända, dom tappar tålamodet och skriker "kiss each other now or I will kiss she, did you hear that Jungkook, KISS HER BEFORE I DO!!" Skrek Jimin och Jungkook kollar fort upp på mig och sedan back, han såg att Jimin var på väg mot oss så Jungkook väder dig till mig och kom närmare tills våra läppar rör varandra, mina ögon blir större men sen så gav jag in och kysser han tillbaka vi hör att folk klappar, Jungkook drar sig ifråb och kollar på jimin som står och ler stort bakom Jungkook, Jungkook skriker "SHE IS MINE SO BACK OFF" han tog min hand och drog mig in i en kram, mitt ansikte brinner upp och BTS börja att skratta lite innan dom kommer fram "good that you kissed her and not me I will live to see the sunset" Jimin sa och alla skrattar, jag börjar att krama Jungkook tillbaka nu och jag gör det hårt, jag bårar mitt huvud in i Jungkook's bröst, jag vill dölja mitt röda ansikte, Jungkook kramar mig till baka och hans vänner och han skrattar lite sen börjar alla dom prata jag lyssnade inte för jag fasnar när jag känner hur hans hjärta står och hur han andas, jag fixar så jag har mitt öra mot hans bröst, jag ler medans jag blundar och lyssnar på hur han andas och hur hans Hjärta slår. Jag blir trött så jag bara typ lutar mot han,till sist gör jag att det är tyst, jag öppnar mina ögon och ser att alla hans vänner kollar på mig när jag kramar Jungkook, dom har en 'Aww-blick' jag kollar upp och ser en leende Jungkook med lust i hans ögon, jag ler tillbaka, men eftersom jag så trött så blundar jag och försätter med att lyssna på hans andetag och hans Hjärta igen, jag hör att killarna säger något men jag bryr mig inte så mycket, sen känner jag att jag blir uplyften, jag öppnar mina ögon och ser att Jungkook bär mig men en hand hinder mina knän och en hand under min nacke (eller hur man nu håller) "Jungkook where are we going?" Jag frågar medans jag kollar runt jag ser att vi går bakom dom andra killarna sen kollar jag tillbaka till Jungkook och jag ser att han ler "you look tired and my friend house is close so we are going to sleep there" Jag blir chockad "but School" Jag frågade och jag känner att han skrattar lite "is holiday" Och efter det så lägger jag mitt huvud mot Hans bröst och jag ler och jag känner att han ler med den hör jag han visska "sleep now, you are going to sleep with me leter and please don't misunderstand that" Han sa och jag skrattar lite, jag känner oxå att mina kinder blir röda men jag orkar inte bry mig och efter det kom jag inte ihåg så mycket jag tror att jag somnade i Jungkooks armar..
"-"-"-"--""-"-"---"-"-"-"-"-"-"-"-"--"-"-"-" -"-'-"-"'-"-"-"-
Här är en ny dålig del och sista delen av Festival vad kommer och hända nu när dom är ihop kommer det vara enklare eller svårare
ESTÁS LEYENDO
Playboy in real Love
Fanficden här berättelsen kommer vara på engelska och svenska och det kommer vara alla medlemmar av BTS, när dom pratar på svenska så är det på koreanska, men du kan inte så mycket koreanska så ni pratar engelska mesta dels, hejdå!! P, s Hanna = du som pe...