Hanna's pov:
vi sitter vid ett runt bord vid fönstret på 'Sexy cupcake'. Vi väntar i tystnad på att våran beställning ska komma. Jag kollar ut ur fönstret och ser på solen som sakta försvinner bakom havet. Jag ler och kollar tillbaka på Jungkook som kollar på mig man kan se kärleken i hans ögon. Han ler och kollar ner igen "you scared me" jag her en hand över bröstet. Jag ser att en ler och jag hör att han fnittrar lite ' är hans kinder rosa jag döööör vad han är söt' han kollar upp och vi får ögonkontakt
"här har ni eran betsälling" säger servitrisen. Jag och Jungkook kollar ner och viskar ett svagt 'Tack' innan hon går. Jag kollar på min beställning som är en tårt bit (Jungkook tog samma tår bit som jag tog) och en muffin med en vit topping. Och Jungkook tog också en muffin med blå topping. Och ja jag vet att den inte är den bästa 'dejten' men jag gillar det så här, vi sitter på ett cafe vid ett fönster och solnedgången utanför. Jag skulle inte vilja fråga om mera. Vi har ätit lite och pratat lite också "säg ahh" sa Jungkook och her sin gaffel med lite av hans tårta på framför min mun. Jag skrattar innan jag gapar, tillåter Jungkook att he gaffeln i min mun. Han skrattar också lite efter han har tagit bort gaffeln från mig.
Jag tar upp min muffin och her den mot Jungkook "säg ahh" han rullar sina ögon innan han ler och tar en tugga av muffinsen. Han fick lite topping på näsan, jag börjar att skratta och han kollar på mig förvånat innan han börjar att skratta också "what are we laughing at?" frågar Jungkook medans han skrattar "vänta" sa jag och tar en servett och lutar mig över bordet och tar bort toppingen på hans näsa. Han kollar hela tiden i mina ögon. När jag har torkad bort toppingen så kollar jag i hand ögon. Vi står så ett tag innan lutar sig fram och kysser mig på munnen. Jag blir chockad först men sen så slappnar jag av och kysser han tillbaka. När vi drar tillbaka så kollar vi i varandras ögon en stund innan vi börjar att le. Jag sätter mig ner och kollar ut genom fönstret.
"are you done?" frågar Jungkook och ställer sig upp "yeeesss!" säger jag och ställer mig upp snabbt. Jungkook skrattar och tar min hand, han drar mig ut ur caféet och till bilen. Jag skrattar lite på vägen till bilen. Han öppnar dörren till passagerarsidan och låter mig in sen stänger han dörren och går runt till förarsidan och sätter sig. Han sträcker sig över till min sida och sätter fast mitt säkerhets spelte, han sätter sig ner på sin sida igen och sätter fast sitt säkerhets spelte, jag tackar han. Han ler och börjar köra "bråttom?" frågar jag och kollar på han "ja" svarar han och gör så jag skrattar lite "okii" säger jag och kollar fram igen efter cirka fem minuter så frågar han "haru haft de roligt?" han kollar på mig snabbt innan han kollar tillbaka på vägen "jag hade det underbart, tack!" säger jag elr mer skriker. Jungkook skrattar lite "its funny how you can be so good at Korea" Jungkook sa och her sin hand på mitt lår som han gjorde på vägen till cafeet. Jag her min hand över hans och ler lite "haru haft de roligt?" frågar jag och lutar mitt huvud mot fönstret. Jungkook skrattar lite innan han svarar "yes i think in not possible to say just one word about how happy I am, so I will just say this-" han pausar "this was the best day in my life and I'm so so so lucky to spend it with you" jag känner att mina ögon vattnas och jag kollar snabbt ner. Men det var ett misstag för då ser jag våra händer som har ihop trasslade. En tår slant och rinner ner för min kind och den faller på våra händer. "are you crying?" frågar Jungkook och stannar bilen vid sidan av vägen. Jag skakar på huvudet och tar min fia hand och torkar bort tårarna som lyckades att falla "hey look at me" Jungkook försöker att släppa taget av min hand men jag håller i hårdare så han inte släpper mig "please don't cry" jag känner två par fingrar under min kind som lyfter upp mitt huvud. Jag kollar upp och känner ett par läppar på mina jag svarar på kyssen på en gång och börjar att kyssa han tillbaka. Jag sluttar att gråta efter ett tag men vi fortsätter att kyssas. Vi drar ifrån för vi behöver andas. Han her sin panna mot min och kollar in i mina ögon "love you please don't cry" viskar Jungkook och kysser mig på pannan "okay, love you too" han ler och kysser mig på kinden snabbt innan han sätter sig på sin plats igen och startar bilen och kör iväg.
Jungkook's Pov:
Jag kollar över till Hannas sida och ser att hon sover. Jag ler och fortsätter att köra. Jag startar radion och det är 2U så jag börjar att sjunga. Jag tänker bara på Hanna när jag sjunger. Jag gillar att sjunga men jag kan väl säg att ingen har hört mig sjunga. Jag ler och kollar över till Hanna igen och ser att hon rör sig lite och kliar sig på näsan. Jag skrattar lie av hennes söt het 'jag ska leva mitt liv om det betyder att Hanna är med mig hela tilden och aldrig lämnar min sida. Hanna är den enda jag faktisk vill ha en familj med' jag kollar ner på våra händer som är ihop flätade och ler "hur kan man vara så så glad som jag är?" jag sa det på koreanska so kanske om Hanna hade vaknat och hört mig så skulle hon inte förstå så mycket "vet inte" jag hoppar till och kollar upp, jag möts med ett par underbara ögon som kollar in i min skäl "love you" var det enda jag fick fram. Hanna skrattar lite innan han tar upp våra ihop flätade händer till hennes mun och kysser min hand "love you too" sa hon och kollar tillbaka på mig och ler. Jag ler tillbaka "you have a beautiful voice" jag kollar fram på vägen igen och ler "tack" säger jag. Jag kan se i ögonvrån att hon försöker att hålla sin ögon öppna "sov" sa jag och det gjorde hon på en gång, jag skrattar och håller hennes hand hårdare hela vägen hem..
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
nyyyy del ute haha hoppas ni gillar den, jag vet att den är lame men jaja haha love you gays
ESTÁS LEYENDO
Playboy in real Love
Fanficden här berättelsen kommer vara på engelska och svenska och det kommer vara alla medlemmar av BTS, när dom pratar på svenska så är det på koreanska, men du kan inte så mycket koreanska så ni pratar engelska mesta dels, hejdå!! P, s Hanna = du som pe...