Bella Moon - 19 lat, szczupła, zgrabna, drobna czarodziejka. Posiada bordowe oczy i brązowe włosy, które ma zawsze upięte w dwa kucyki. Potrafi rozmawiać ze zwierzętami, lecz nie potrafi panować nad swoją magią, co praktycznie zawsze kończy się upokorzeniem. Zawsze wszyscy są wtedy na nią zdenerwowani. Mimo to jest bardzo chętna do pomocy i do pieczenia babeczek.
Klaus Goldstein - 24 lata, pół Niemiec, wysoki, zbudowany. Klaus ma oczy w kolorze najpiękniejszych fiołków, a włosy blond, niczym ozdobione promieniami słońca. Przystojny uczeń, który uczęszcza do ostatniej klasy w Akademii; pełni w niej funkcję prefekta. Klaus uwielbia każdego rodzaju słodycze i mocno słodką herbatę. Natomiast nie cierpi gorzkich rzeczy i zapachu kawy, co wszystkich dziwi. Klaus charakteryzuje się surowym i bezlitosnym zachowaniem. Jednak bardzo dobrze ukrywa to, że ma dobre intencje i dobre serce. Jest niezwykle pracowity i bardzo skoncentrowany. Świetnie radzi sobie z magią. Ze względu na charakter jest nazywany przez uczniów jako "cesarz Klaus". Przez pewien straszny incydent nienawidzi Randy'ego March'a, natomiast Vincenta Knighta nie lubi za to, że ten mu wiecznie dokucza i robi wszystko, aby go skompromitować.
Elias Goldstein - 19 lat, pół Niemiec, jest młodszym bratem Klaus'a. Jest od niego trochę niższy i mniej zbudowany, lecz z twarzy są praktycznie identyczni. Tak jak Klaus, Elias ma fioletowe oczy i gęste, blond włosy. Uczęszcza do pierwszej klasy w Akademii, co bardzo go to denerwuje, gdyż zazdrości posady swojego brata. Elias na początku wydaje się być spięty i nieprzyjazny, dążący do przestrzegania zasad. Miłośnik książek. Często kłóci się z Lucą, który mu wiecznie dokucza i przez którego jest nazywany jako "książę Elias". Jako człowiek honoru, częste porażki innych go irytują. Jednak później okazuje się, że głęboko w środku, Elias jest opiekuńczy i wrażliwy, a także łatwo się zawstydza, mocno się czerwieniąc. Jest też bardzo utalentowany w grze na: flecie, pianinie, skrzypcach, w śpiewie oraz tańcu, lecz nie jest najlepszy w rzucaniu czarów, dlatego robi to tylko wtedy, kiedy już naprawdę musi.
Yukiya Reizen - 20 lat, Japończyk. Yukiya nie zdał do drugiej klasy, wskutek czego powtarza ponownie pierwszą. Ma granatowe włosy i brązowe oczy, lecz na lewym oku nosi opaskę i nikomu nie powiedział, dlaczego. Nawet swojemu najlepszemu przyjacielowi - Eliasowi. Jest znany z "klątwy", ponieważ większość ludzi, którzy z nim współpracują, doznają złych rzeczy. Zwykle siedzi samotnie, w kącie klasy, gapiąc się w okno. Elias i Luca są jedynymi, którzy nie wierzą w tak zwaną "klątwę", lecz ten drugi często ją wykorzystuje, aby zabłysnąć wśród uczniów w szkole. Yukiya jest początkowo cichy i nieporuszony, aż do momentu pojawienia się u niego zimna i obojętności. Może zachowywać się nieco nieświadomie wobec rzeczy, które dzieją się wokół niego, ale jest też często zagubiony we własnych myślach. Niemniej jednak okazuje się być uprzejmą i troskliwą osobą. Yukiya gardzi magią, ze względu na pewien przykry incydent, przez który teraz musi nosić opaskę na oku. Nigdy nie śpi w dormitorium, zawsze nocą wychodzi i wraca dopiero następnego dnia rano. Elias ma co do niego pewne podejrzenia.
Randy March - 24 lata, wysoki, lecz drobny. Tak jak Klaus jest prefektem, ale bardzo różni ich osobowość. Randy ma różowe, falowane włosy i pomarańczowe oczy. Jest bardzo optymistyczny, dziecinny, beztroski, a czasem opisywany przez innych jako ekscentryk. Niemal zawsze ma uśmiech na twarzy i jest bardzo otwarty na temat swoich uczuć i emocji do tego stopnia, że prosił o związek nawet mężczyzn, którzy potem zaczeli go omijać szerokim łukiem. Nie ma problemu z mówieniem rzeczy, które byłyby uważane za "nieodpowiednie". Jest także bardzo ufny swoim przyjaciołom. Pomimo swoich dziecięcych skłonności, ma ogromną miłość do magii i jest przekonany, że nie ma ona ani dobrego, ani złego. Randy jest niesamowicie doświadczony w magii i kocha eksperymentować. Jest uznawany za największego i najsłynniejszego czarodzieja. Ma ogromną wiedzę na temat magii i magicznych stworzeń. March ma także sadystyczną i manipulującą stronę, gdy przeprowadza eksperymenty, lecz takie przeprowadza tylko na swoim pluszaku o imieniu Taffy, którego ożywił. Mimo to, Taffy kocha swojego pana, a Randy kocha z całego serca maskotkę. Randy jest niezwykle utalentowanym czarodziejem i potrafi rzucać bardzo zaawansowane zaklęcia, a także rozmawiać ze zwierzętami.
Joel Crawford - 21 lat, przyjaciel z dzieciństwa Belli. Joel ma bure włosy i choruje na heterochromię. Heterochromia to "choroba oczu", polegająca na tym, że każde oko jest innego koloru, lecz nie powoduje ona wadę wzroku. Joel ma lewe oko żółte, natomiast prawe niebieskie. Od małego jest zakochany w Belli, lecz ta traktowała go tylko jak swojego najlepszego przyjaciela. W młodym wieku zostali rozdzieleni, gdyż Joel musiał się przeprowadzić, wraz z rodzicami, do innego miasta. Pomimo tylu lat, Joel z nikim się nie związał, ponieważ wciąż jest zakochany w Belli i ma nadzieję, że ta kiedyś w końcu będzie jego. Jest spokojny i cichy, ale kiedy trzeba, potrafi stanąć w obronie innych. Magia idzie mu w miarę dobrze, lecz jest nielubiany przez nauczyciela od obrony przed czarną magią, z powodu jego oczu.
Mel Glover - 23 lata, wysoki. Mel ma włosy w kolorze bardzo jasnego blondu, który prawie podchodzi pod kolor biały i bordowe oczy. Mel jest byłym uczniem Akademii, lecz zrezygnował z nauki, ponieważ był wyśmiewany przez rówieśników. Dyrektor Akademii bardzo lubił chłopaka i podziwiał jego zdolnosci magiczne w kierunku medycyny, że zaproponował mu posadę jako doktor w tej szkole. Chłopak się zgodził. Mel jest dość spokojnym człowiekiem, ale jesli o czymś pomyśli, to zaraz mówi to na głos, nie patrząc się potem na konsekwencje.
Vincent Knight - 24 lata, wysoki, zbudowany. Ma czerwone włosy, upięte w krótką kitkę i żółte oczy. Na lewej ręce ma tatuaż w kolorze czerwieni, przedstawiający różne, dziwne wzory. Vincent nie jest uczniem a strażnikiem Akademii, nazywany przez innych jako "rycerz". Nie przepada za Klausem, bo uważa, że ten zachowuje się jak profesjonalista w każdej dziedzinie i za bardzo się wymądrza oraz rządzi. Vincent jest ogólnie dla każdego niemiły, jeśli chodzi o mężczyzn, lecz do kobiet odnosi się z szacunkiem. Nie rozumie magii i trochę się jej boi, za to doskonale radzi sobie z mieczem i łukiem, czego czarodzieje nie potrafią opanować.
Luca Orlem - 19 lat, wysoki. Luca ma zielone włosy i zielone oczy. Po pewnym czasie dowiaduje się o pewnym, szokującym fakcie. Luca dzieli pokój z Eliasem i Yukiyą. Jest uważany za rozrabiaka i żartownisia przez innych uczniów i nauczycieli. Rzadko uczęszcza na zajęcia, zwłaszcza na te, które uważa za nudne. Jest beztroski i ekstrawagancki, a te cechy sprawiają, że często kłóci się z Elias'em, który ma dużą niechęć do niego, połączoną z fascynacją i zazdrością o jego naturalny talent do magii. Pomimo wagarowania i nonszalanckiej postawy wobec nauki, Luca świetnie radzi sobie z magią i wszystkie lekcje systematycznie nadrabia, ponieważ jest samoukiem. Ma skłonności do wyślizgiwania się z terytorium Akademii i odwiedzania ludzkiego miasta, gdyż ludzie bardzo go intrygują.
CZYTASZ
Anime | Czarodzieje z Gedonelune | Wizardess Heart
FantasyBella to czarodziejka, pracująca jako weterynarz, o nadzwyczajnej umiejętności, jaką jest rozumienie zwierząt. Rzadko się zdarza, aby czarodziej posiadał już od początku jakikolwiek dar. Pewnego dnia Bella dostaje list, który zawiera przyjęcie do na...