Dom ekande stegen hör man komma närmar och närmare i den kalla korridoren. Det var helt nersläckta det var bara jag och den med dom ekande fotstegen kvar här. Det är fredag eftermiddag vem är ens kvar i skolan nu om man inte är ensam som jag då och stannar kvar och pluggar hela dagarna. Rädslan för att komma hem förtidigt innan alla har somnat är den som håller mig här fast i skolan och pluggar. Ibland när jag låter tankarna sväva iväg undrar jag hur mitt liv skulle se ut om jag var en av dom populära tjejerna i skolan. Att gå på fester, få alla killarna, ligga runt med snygga killar och vara den som alla pratar om den som alla vill ha eller va. Men det kommer inte hända mig jag är bara den i bakgrunden som iakttar och önskar att det va mig världen kretsade runt och inte dom.
Fotstegen stannade och det fick mig att vakna upp ur mina tankar. Personen stannade precis utanför dörren in till biblioteket. Dörren dras upp.
" Hallå", det var en killes röst som ropade.
" Aa", viskar jag fram rädd för att det skulle ha varit fel att svar.
" Olivia är det du som gömmer dig har i biblioteket igen? Varför går du inte hem och nördar dig istället för att var kvar här", hans röst ändrades den blev mörkare när han pratade till mig såhär det blir den alltid. Det var fel att säga att jag var här inne.
" Vad vill du?"
" Jag har en plan för din framtid om du vill förändra den för alltid och bli en av oss men.." han började gå närmare mig igen hans röst var hård och bestämd och när han kom in i ljuset av lampan söm lös upp bordet jag satt vid såg man hans vackra ansikte. Vad vill han mig?
" Vad pratar du om?"
" Jag har kollat in dig länge nu och sätt att du har bra potens bara vi fixar till dig byter din sil. Jag vill att du ska vara min"
" Vad pratar du om?"
" Jo jag har några villkor om vi ska göra det här självklart betalar jag allt för dig för jag vet att du inte har några pengar du behöver inte oroa dig om det. Du behöver inte gömma dig i skolan för att du är för rädd att gå hem ifall om som fortfarande e vakna eller arga på dig. Du måste flytta in hos mig och göra det jag säger till om bara det är ju inte så mycket jag begär efter som jag fixar alla andra dina problem och betalar allt. Så vad säger du?"
" Vänta du vill alltså att jag ska bli en av er populära och va ihop med dig?"
" Aa det är det jag vill jag har sätt vilken vacker kropp du har"
" Och du betalar allt för mig? Hur ska jag kunna tacka nej till det här erbjudandet"
" Det är enkelt de behöver du inte. Vi börjat direkt ta på dig det här istället"
Han kastar fram en påse med kläder i. Jag kollat i genom den och det finns allt här i nya underkläder dom var väldig små och ny bh med mycket vadd i. Kläderna var som dom alla andra tjejer hade tajta och visar mycket hud. Jag kollar på han som en fråga min vart jag ska byta om men han nickar bara på huvudet som om jag ska göra det här. Jag börjar ta av mig alla kläderna så nu står jag här i bara underkläder framför honom.🌹
En seg början på den här nya boken men hoppas ni fortsätter läsa den😘
YOU ARE READING
Varför ville han ha mig?
Teen FictionBoken handlar om en tjej som går med på ett avtal med en av dom populäraste killarna i skolan ni kan ju tänka er hur det slutar. Känsliga läsare varnas🌹