••Men ändå så gjorde jag som han sa utan att säga emot han. Vart ska vi nu? Vad ska vi göra?••
Efter den heta stunden som han dödade på en sekund så reste jag mig upp från det smutsiga dammet och försökte stryka bort det från min nakna kropp. Jag vände mig om så att jag stod med ryggen emot Adrian. Jag böjde mig ner mot dom nya kläderna som låg i en hög på golvet. Jag kände hur Adrians blick fastnade på min rumpa mitt i sin rörelse att själv dra upp sina egna byxor igen. Så jag skyndar mig att resa mig upp igen och dra på dom nya stringtrosorna som var i ljusrosa spets och den matchande bh med puch- up. Jag har bara haft på mig sträng någon enstaka gång innan och tyckte det var så obekvämt med en tråd i rumpan och hur min inte helt rakade fitta synd igenom spetsen. Sedan tränger jag in min ganska smala kropp i ett bar xxs byxor som var svarta med hål på knäna samt högmidjade så dom gick till naveln. När jag fått på mig den röda tröjan som den också var xxs det var en rosa magtröja med långa armar och en liten urringning så att man ser puchet på mina 70 D bröst. Jag plockar ihop mina gamla kläder och vänder mig om mot Adrian. Som står och ler mot mig med sin vita perfekta tandrad. Jag ser hur det stramar åt över byxorna efter naken showen som inte var helt frivillig men vad ska man göra jag slipper ju vara hemma med min familj. Han sträcker ut handen i en gest att jag ska gå ut före han. När vi kommit ut från biblioteket går han framför mig och leder vägen ut till parkeringen och öppnar bildörren för mig. Han sätter på lite musik i bakgrunden medans vi kör hem mot honom. Jag ser hur han sakta låter sin hand närma sig mitt lår och sakta lägger den över knät och smeker den sakta högre upp och på insidan utav låret samtidigt. Vid hans beröring känner jag hur det bultar till i mitt underliv och jag vill ha mer utav honom. Men så tar han bort handen och jag ser att vi är framme vid en stor lyxig villa.
VOUS LISEZ
Varför ville han ha mig?
Roman pour AdolescentsBoken handlar om en tjej som går med på ett avtal med en av dom populäraste killarna i skolan ni kan ju tänka er hur det slutar. Känsliga läsare varnas🌹