0

631 36 11
                                    

Za Itachim sa hlasno zabuchnú bytové dvere.

Je večer 24.12 a on sa ešte iba teraz vrátil s práce. Áno, niektoré obchody sú v tento deň otvorené, no maximálne do obeda a nie do 9 večer.

Na jednej strane to môže tmavovlasému Uchihov byť jedno keďže sa pred dlhou dobou od rodičov odsťahoval a doma ho čaká akurát tak studená káva ktorú ráno nestihol dopiť. No na druhú, komu by sa chcelo v takýto deň riešiť rozvodové papiere svojich klientov.

Odkedy Itachi žije sám, Vianoce nie jak extra neoslavuje. Na stôl v obývačke si položí zhruba 20 centimetrový stromček, ktorý má ešte od detských čias, navarí si nejaké chutné jedlo a počas jedenia čaká na svojho bratranca Shisuia ktorý sa dovalí okolo 8 ovešaný ako vianočný stromček taškami plnými alkoholu, chipsov a hlavne danga. Zbytok večera pozerajú vianočný program v televízore až dokým všetok obsah tašiek nezmizne alebo obidvaja nezaspia pri polnočnom teleshopingu.

Itachi si unavene zloží veci pri čom si všimne niečo nezvyčajné. Byt je v absolútnom tichu.

Shisui má kľúče od jeho bytu, ktoré si sám dal vyrobiť (dlhý príbeh). Očakával že v momente ako sa otvoria dvere na neho bratranec skočí s fľaškou Jägermeistra v ruke a v alkoholovom opojení ho zahrnie otravnými otázkami. No nič.

„Shiui si tu?!" zvolá no žiadna odpoveď sa nedostaví.

Pár krokmy prejde do kuchyne v ktorej sa jedinej svieti no ani tam ho nenájde. V obývačke aj v spálni je tma tak Uchiha usúdi že je sám.

Už ide vyberať telefón aby vytočil bratrancovo číslo keď si všimne na stole kus bieleho papiera.

„Itachi

Možno to bude znieť neuveriteľne ale už ma omrzel stereotyp chlastania a prežierania sa pred televízorom na tom tvojom odporne nepohodlnom gauči. Ale hlavne ma mrzí že som ti za tie roky nedal ani nedal darček (okrem mojej maličkosti samozrejme J )..."

Nad poznámkou v zátvorke Itachi iba prekrúti očami no pokračuje „tak som sa to tento rok rozhodol zmeniť. Nájdeš ho v obývačke. Dúfam že ho oceníš, dalo nám dosť práce s tvojím bratom a jeho priateľom zabaliť ho...

S pozdravom tvoj milujúci bratranec :*"

Itachi si povzdychne. Veľmi dobre pozná tieto Shisuiove nápady a ani len jeden nedopadol dobre. V tom najhoršom prípade za neho musel zložiť kauciu na polícii.

Aj keď nie príliš nadšene podíde k dverám. Keď však otvorí skoro prestane dýchať.

Deidara ležiaci na hrudi s vystrčeným zadkom v strede miestnosti na jeho chlpatom koberci, celý nahý, zviazaný červenou stužkou ktorá mu zapcháva aj ústa, obmotaný reťazou blikajúcich svetielok s vianočného stromčeka s červenou mašľou v blonďavých prameňoch.

Deidara je Itachiho kolega s práce. Tiež pracuje ako právnik, no na rozdiel od Uchihu má viacej kriminálnych klientov. Čo k nemu dodať. Svojím vzhľadom patrí medzi najžiadanejších mužov v Akatsuki. Pre mužskú časť samozrejme.

V budove nie je jediný chlap ktorý by nechcel mladého blondiaka ohnúť cez stôl. Pár ich to už skúsilo, no zázračne vždy vyviazol. Itachi samozrejme nie je výnimka.

Deidara ho vždy priťahoval. Jak fyzicky, tak i ako osoba. Kancelárie majú hneď vedľa seba tak sa dosť často stáva že zájdu spolu na obed, alebo len tak prehodia reč. Kvôli čomu väčšina Itachiho neznáša. On sa tým však veľmi nezaoberá.

Christmas Gift ✔/ItaDei SK/ Where stories live. Discover now