Celkově postavy rozdělím do dvou skupin = proměnění a neproměnění. Sem sepíšu všchny proměněný, ti co se dostaly do vlivu látky a proměnily se. Mají tu psychickou schopnost.
Neproměněný najdete v další kapitole1)Andělé (fotka v médiích)
Jsou krásní a vypadají nevinně, ale zdání může klamat. Jsou to bojivníci a zvládnou bez mrknutí oka kohokoliv zabít. Většinou mají meče, ale mohou mít i luk a šípy, málokdy používají psychickou schopnost jako zbraň, berou jí jako dar, tak jí používají málokdy. Mají rádi přírodu, louky a lesy, nic děsivého.
Popis: Mají křídla a na sobě většinou letní lehké šaty či róby. Křídla jsou pokrytá peřím a andělé se snaží, aby jim ladily k vlasům a oblečení.2) Démoni
Už na první pohled nebezpeční a strašidelní. Ve dne nejsou moc vidět, ale toulají se v noci po městě a loví svě oběti. Používají hlavně svou psychickou schopnost. Rádi bojují bojem nablízko, používají také speciální schopnost vytvořit si zbraně z ničeho.
Popis: svítivé oči či černé oči, na pohled pro většinu populace děsivé a odpudivé bytosti kterým se každý už kvůli chování vyhýbá obloukem.3) Upíři
Noční tvorové, kteří ve dne nevytáhnou paty z domu. Žijí ve skupinách, mají svého vúdce. Většinou žijí na skrytých temných místech a na lov chodí společně. Většinou si chytí pár dívek či kluků a své oběti si dlouho drží v zajetí kde z nich pijí a starají se o ně. Jsou schopný si chytit i Anděla či jiného tvora na obživu.
Popis: Mají bledou pleť, špičáky. Většina červené oči. Nosí tmavé oblečení a nemohou na slunce.4)Vlkodlaci
Větsinou žijí dnem. Mají rádi lesy, kde mohou lovit. O úplňku je ale ovládne jejich vlčí povaha a neovládají se. To ale ráno s prvními paprsky slunce pomine. Z té noci si nic nepamatují, což u slabších povah může vyvolat deprese a jiné psychické problémy.
Popis: většinou vypracovanější postava, a takový vlčí pohled (při pohledu z očí do očí lze poznat vlkodlaka), mají většinou ve své vlčí podobě stejnou barvu srsti jak v lidské podob vlasů.5) Víly
Na první pohled roztomilé stvoření, mají křídla, ale mohou je nechat zmizet a kdykoliv zase objevit. Žijí v kontaktu s přírodou a mají kladný vstah k většině zvířat. Ale i ony svým vzhledem klamou, jelikož umí pěkně ublížit či rovnou zabít.
Popis: roztomilé, většinou drobné a menší postavy, mohou mít křídla ale mohou je nechat zmizet.5) Kočkodlaci
Bezpečně poznáte podle ocásku a uší. Jsou povahou hravý, a nejraději mají tkaničky, provázky a cokoliv co se hýbe. Mají citlivější sluch a jsou vetšinou nedůvěrivý
Popis: mají ouška a ocásek (kočičí). Občas mohou mít i liščí, ale stále se řadí do této kategorie6) barevnoočka
Jak z názvu vyplívá poznáte je podle toho, že každé oko má jinou barvu. Jinak jsou od lidí nerozeznatelní. Mají vědoucí pohled a svým pohledem dokáží kohokoliv vyvést z rovnováhy.
Popis: každé oko jinak barevné
ČTEŠ
Nová generace - Encyklopedie bytostí
AléatoireDodatek k nové generaci. V této knize najdete tvory, co se vyskytovaly v mém příběhu nová generace, jejich popis, taky jsem mohu dát popis schopností, co mohou získat, při proměně.