Η ΓΝΩΡΙΜΙΑ

2.9K 34 5
                                    

-Γεια σας!
-Γεια σας κορίτσια,περάστε μέσα(ειπε ο Μίλτος δίνοντας ένα φιλί στην μητέρα μου. Χαίρομαι να την βλέπω χαρούμενη)
-Ελάτε γρήγορα μέσα να αφήσετε τις βαλίτσες για να φύγω εγώ με την Λένα να πάμε στην συναυλία που τόσο καιρό περιμέναμε!
-Να περάστε τέλεια!(είπα)
-Ευχαριστούμε Υββόνη,εσύ πήγαινε μέσα,ο Άρης είναι συ ο δωμάτιο του. Θα σου δείξει εκείνος το σπίτι. Μας συγχωρείς που θα σε αφήσουμε μόνη πρώτη μέρα έτσι;
-Καλε,μην το σκέφτεστε φύγετε γρήγορα να πιάσετε καλές θέσεις!
-Ευχαριστούμε μωρό μου(είπε η μητέρα μου και μου έδωσε ένα φιλι)
-Φιλάκια
-Γειαα
Η πόρτα έκλεισε και εγώ κατευθύνθηκα προς τα σκαλιά.
Με χίλια ζόρια ανέβηκα με την πανυβαρη βαλίτσα μου. Μα Καλά,αυτός ο Άρης δεν μπορούσε να με βοηθησει;Τέλος πάντων από εδώ και πέρα είναι ο αδελφός μου οπότε ας μην τσακωθούμε από την αρχή.
Προχώρησα στον διάδρομο και είδα ότι υπάρχουν 2 δωμάτια και 1 μπάνιο. Το ένα δωμάτιο είχε ορθάνοιχτη πόρτα και διέκρινα το διπλό κρεβάτι. Τέλεια,άρα το δωμάτιο με την κλειστή πόρτα είναι το δωματίο του Άρη.
Χτυπησα διακριτικά την πόρτα και άκουσα την φωνή του
-Εμπρος;
Άνοιξα την πόρτα και τον είδα να κάθεται στο κρεβάτι.
-Εμ,Γεια ειμαι η Υββόνη.
-Ηρθατε; Δεν άκουσα τον πατέρα μου όταν μου μιλούσε,τέλος πάντων και που θα μένουμε μαζί σε ένα δωμάτιο χάρη σου κάνω.
Παρακαλω; τι μόλις ειπε; κάτι μου λέει ότι δε ξέρει τρόπους.
-Τσιλαρε,ξέρεις δεν ήταν επιλογή μου που ήρθα εδώ και όσο και να θες,δεν σου κάνω την χάρη να κοιμάμαι στον καναπέ.
-Καλά όπως θες κάτσε κάτω τώρα και μην μου τα πρήζεις
-Μαλακά,πας καλα;
-Τι;
-Τίποτα γαμα το.

ΤΈΛΕΙΑ,ακόμη δεν ήρθα μαλώνω μαζί του. Και είμαστε ακόμη 16. Πώς θα περάσουν τα 2 αυτά γαμημένα χρόνια μαζί του;


■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
ΓΕΙΑ ΣΑΣΣ
Αυτή είναι η ιστορία μου η οποία θα έχει αρκετό σεξουαλικό περιεχόμενο,οπότε να το ξέρετε από τώρα
Θα βάζω κεφάλαιο πολύ συχνά τώρα με τις γιορτές.
ΦΙΛΆΚΙΑΑΑΑ

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 24, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

My StepbrotherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora