Eljött hát karácsony napja is, ezért ezt a kis meglepit szeretném neked át adni @storyfangirl44 .*
Cica nagyon nagy forma vagy, remek a humorod, jól írsz, és még sütit is tudsz sütni, szóval ha pasi lennék elvennélek! <3 Kellemes ünnepeket neked is és a többi wattisnak is!
Egyszer volt hol nem volt, a messzi messzi galaxison innen, és az üveg bokron túl, ahol a Tankcsapda az úr, élt egy gyönyörű manó lány kinek szépsége vetekedett az égiekével. Cica Azgard egyik legjobb pékségében sütötte a jobbnál jobb sütiket és kifliket, amikor is egyszer kapott egy megrendelést az égiek ünnepségére. Több száz tortát kértek tőle, de rögtön egy kettőre. Cica nagyon szorgosan dolgozott, de így sem lett kész időben. Sürgetni őt Loki jött személyesen. Amint meglátta őt, szíve megszűnt dobogni, ha nem lett volna halhatatlan, itt helyben meghalt volna szívrohamban. De mekkora mázli hogy Loki isteni egy isten, akinek égen földön párja nincsen.
Cica hebegve fogadta az előkelő vendéget, de nagy bánatára pont egy tócsába lépett. Loki rögtön ott is termett, s Cica ajkára egy könnyű csókot ejtett. Cicának sem kellett több, jól megkínálta Lokit egy nyaklevessel, hogy megtanulja végre, hogy nem támadhatja le őt csak úgy egy nyelvessel. Csattant is a pofon akkorát, hogy Loki megkóstolta a padló porát.
De pont ez a tűz fogta meg őt eme különleges hölgyben, nem is engedett férfit úgy kétszáz méter körben. Napról napra látogatta Cicát, aki egyre imponálóbbnak tartotta a balga idiótát. Úgy esett meg ez az eset, hogy Cica ivott egy keveset, s majdnem el is esett. Persze hű udvarlója védelmezte őt, s hogy megszerezze be is vetett némi bűverőt. Terve nagy sikerrel járt, hisz Cica onnantól kezdve az ő Lokijára tárt karokkal várt.
Nagy pompával, sok galambbal, meg néhány vadkannal telt el a lakodalmuk napja, amit nem nézett jó szemmel Loki öreg apja. Persze lázadó lévén Lokit nem érdekelte, csak azért is hű szerelmét nyomban el is vette. Thor volt a tanú Stark meg a vőféj, a hét napos esküvőt követte a hosszú-hosszú nászéj. Szerelmük gyümölcse meg is fogant, s a kilenc hónap el is repült gyorsan. Megszületett közös gyermekük, ki a Nikolaus nevet kapta, s kire nem is lehetett volna büszkébb sem apja, sem anyja. A kis Nikolaus cseperedett szépen, csak egy dolog aggasztotta Cicát, hogy szegény kicsi nem isten egészen. Tudta jól hogy nem lesz örök élte, de azért a szíve a legjobbat remélte. Fel is nőtt a kis Nikolaus lassan, s hogy népe kedvében járjon, minden decemberben rénszarvasra pattan, s ajándékokat hagy az ablakban. Loki és Cica rém büszkék fiúkra, hogy ő kerül majd a trónra, s az egész környéket egyedül uralja.
Cica és Loki szerelme évről évre izzóbb, karácsonyra le is vágnak mindig néhány hízót. Feldíszítik a fenyőket a réten, s közösen bámulják a csillagokat a sűrű hóesésben. Otthon meleg kandalló várja őket, s előtte a medve bunda mire meztelenül vetődnek. Vörös bort isznak, és sült hurkát esznek, de az utolsó mézes kalácsonmindig összevesznek, de végül mindig kiegyeznek. Ajándékul egymásnak szeretetük adják, az arany költést a szívtelenekre hagyják.
Nikolaus napját három napig tartják, a teendők rengetegét a manóknak adják. Kicsiny szorgos lények, jobban ragyognak mint a karácsonyi fények vagy az űrlények. Sürögnek forognak, néha szúrósan néznek s gyakran morognak. De kedves apró kis teremtmények, akik a rumtól többet nevetgélnek.
Köszi @storyfangirl44 hogy elhoztad nekünk a Télapót! Nagyon szerizlek, ezzel a kis verses történettel kívánok neked nagyon boldog karácsonyt! :) Köszi azoknak is akik végig olvasták!
VOUS LISEZ
Karácsonyi meglepi avagy Loki és Cica
ComédieDrága kedves @TENSYD barátnőmnek támadt a remek ötlete, hogy ajándékozzuk meg egymást egy- egy karácsonyi történettel, aminek a főszereplője egyik wp-s társunk. Elhoztam neked Lokit @storyfangirl44, a történet romantikus, humoros és kicsit ünnepi i...