~Sophie
All my friend tell me I should move on
I'm lying in the ocean singing your song.
Nu,nu fac scuba diving. Asta ascultam eu in casti.
Aah..That's how you sing it.
Aah ce ratata sunt. Lalalala
Soprana ma fac.
Stateam intinsa pe una dintre canapele privind cum autocarul trecea pe langa o mica padure pe care soseaua asfaltata perfect o transa efectiv.Ce risipa. Daca le vine atat de usor sa distruga o padrw,de ce sa nu construiasca piste pentru biciclisti exact prin fabricile lor idioate care distrug totul pe o raza de 40 de km ca sa faca pahare de unica folosinta.
Idioti.
M-am decis sa-i trimit un mesaj lui Toby....doar sa vad ce mai face.
"Ce faci?"
Raspunsul veni aproape instantaneu. "Poker cu Jake"
"Care Jake?"
"Mecanicul. E chiar de treaba =)))))"
"Si castigi?"
"Nu"
Discutie incheiata. Fratele meu era bine. N-o sa mai vorbesc cu el tot restul saptamanii.
Am observat ca Emm statea pe aceeasi canapea cu CC.
"Asa si?" mi-am zis eu privindu-i.
But they were almost cuddling. Si asta era ciudat pentru o "fetita cuminte" care-nu-i-deloc-cuminte-defapt si un rocker punker darker emonel si tot ce se mai poate din acea categorie.
"Okay"
Emma ce se intampla? am intrebat-o eu in mintea mea.
M-am uitat la fiecare in parte. Telefoane. Chitara. Casti. Manichiura.
CE. Wtf ce printese.
Apoi l-am vazut. Andy statea si el tolanit exact ca mine si cu castile in urechi.Arata plictisit. Well si eu ma plictiseam. Un mic secret: privirile insistente atrag alte priviri insistente,asa ca subonstientul meu l-a strigat din toate puterile,in timp ce pe exerior doar il priveam. El isi intoarse privirea spre mine. Evrica
Mi-a zambit. Eram norocoasa ca nu roseam usor,dar ar fi fost cazul. Am incercat sa creez o discutie in mintea mea.
"Hei.
"Hei.Ce faci?"
" Nimic. Tu?"
" Esti okay?"
" Da."
" Ba nu. Spune-mi."
I will love you 'til the end of time.
I would wait a million years.
Versurile astea nu mi-au convenit pentru ca eu sunt dura. Eu nu simt fluturasi cu atat mai mult pentru un rockstar ciudat si pervers cu fane de 12 ani care se taie pentru el si lui nici nu-i pasa. Eu nu sunt asa.
I-am mai aruncat o singura privire care nu-mi pot da seama ce a insemnat pentru el si apoi m-am intors cu spatele sperand ca in mod surprinzator ar fi inteles.
"Te iubesc tampitule"