Un mic anunt:
Dragii mei,la "CAPITOLUL 3" n-am mai putut scrie asa ca o sa continui,doar ca va avea numele de "CAPITOLUL 4"
Sper sa intelegeti!
Va pup!😜😜😜Dupa toata cearta cu Alexa m-am certat foarte foarte tare cu Stefan pentru ca cica am actionat foarte gresit....Asa ca eu n-am mai mers la restaurant si am ramas in camera de hotel.
La vreo ora dupa ce ei au plecat,m-am imbracat asa:Si am coborat in receptie.Ma asez pe o banca unde mai statea un baiat.
-Este ocupat?
-Nu...Stai!
-Mersi!Crystal!spun si ii intind mana,parca dintr-un instinct foarte ciudat...Nici nu stiu de ce m-am prezentat?!
-David!spune si da mana cu mine
Dupa un minut.
-De cata vreme esti aici?Adica la hotel😅
-Pai,de 2 zile
-Si eu.Stau 2 saptamani...Sper sa ma distrez...
-Si eu stau tot 2 saptamani... Ciudat...Hey,n-ai vrea sa mergem la Cazino?
-Ce?Doar noi doi?
-Da...Stiu,e nebunesc,dar vrei?
-Ok!El suna repede pe cineva si dupa apare o masina care cred ca urma sa ne duca,dar nu.David a trebuit decat sa-i dea niste bani si dupa masina a plecat,iar noi am mers pe jos.
A fost foarte frumos drumul si am ras o groaza!Zici ca eram beti amandoi.Cand am ajuns,deja,eu si David,nu mai eram deloc straini,chiar parca il stiam de o viata!
-Wow!Cat de frumos!😮
-Da,stiu...E minunat!
Cand noi ajunseseram,se facuse deja noapte,iar Cazinoul si marea aratau superb!In momentele in care valurile se ciocneau de stanci,toata linistea era doborata de sunetul superb al valurilor.Era magnific!
-Arata minunat!spun eu uimita
-Da!Este...este...
-Sa ghicesc,ai ramas fara cuvinte?
-Da😂
"Am ramas fara cuvinte" era vorba lui,cea pe care a rostit-o tot drumul spre Cazino.
Toate bancile erau goale.Cazinoul era gol,dor noi eram singurii nebuni din aceea curte.Dintr-o data David vede ca pe fata mea apare o lacrima.
-Ce ai?Te doare ceva?
-Nu!spun si imi sterg lacrima rapid
-Ba ai ceva!Spune-mi!
-Pai,nu stiu ce sa fac...
-Adica?
-Pai,te comporti foarte frumos cu mine si este foarte curios dat fiind ca azi mai cunoscut
-Si?Eu doar te plac foarte mult
-Ce?De abia ma cunosti.
-Ba nu!Te-am urmarit de cand ai venit in vacanta.
-Vorbesti serios?!
-Da...Te deranjeaza?
-Acum nu,dar daca te-as fi prins fara sa te cunosc,te-as fi batut mar!
-Ca pe Alexa,nu?
-Da...Stai!Ce?De unde stii tu de Alexa?De cat timp ma urmaresti?
-De cand ai venit,adica de 2 zile
-Tu nu ai ce face in vacanta?
-Ba da...Ti-e foame?Stiu un local foare bun.
-Cam da.
-Ok!Hai sa mergem!
Ne-am ridicat de pe banca si am simtit cum,brusc,David mi-a pus mana pe umar.Ma simteam foarte ciudat,dar imi placea,chiar mult!Ma simteam protejata,cu toate ca,daca eram atacati,eu l-as fi protejat pe el...
Cand ajungem la local,cineva ne da niste paturi,iar David saluta un baiat.Apoi eu ma asez pe o canapea iar el merge si comanda o portie de cartofi prajiti cu salata pentru mine si el si-a luat un hamburgar si cola.Dupa ce am mancat am mai mers 2 strazi si iarasi am intrat intr-o cafenea unde el a comandat 2 ciocolati calde.A fost super buna,mai ales ca am ras o groaza!
*La ora 23:30*
Intru in camera.
-Ce ai facut atata timp?
-M-am plimbat de una singura...
-Asa mult?
-Da.Am mai stat si sa mananc.
-Bine,daca zici tu...Ok pandicornilor,sper ca va placut acest capitol.Daca va place cartea si vreti sa o mai continui,dati un vot acestui capitol.
Va pup😜😜😜