Azi este prima zi de şcoală sin acest an.Sper să fie ok...
*Pe drum*
PS:nu merg cu măşina
**Conversație telefonică**
-Hey Tania!
-Bună Crystal...
-Tania,ce s-a întâmplat?
-Sunt la şcoală...Şi tocmai acu' a venit şi Alexa
-Ceee?!!?Ți-a făcut ceva?
-Nu...dar a zis că îmi va face dacă mă că îți spun...
-Ai făcut foarte bine că mi-ai spus!Unde eşti?
-În baie...Stai calmă,nu mă vede nimeni..
-Ok,vin cât pot de repede!
-Okay...
**Conversație telefonica încheiată***La şcoală*
Când ajung o văd pe Alexa,apropo,ea arată cam aşa:Şi merg direct la ea.
-Băi,tu te-ai trezit cu chiloții în fund şi ai venit să te iei de noi la şcoală?!?!?
-Fă,"bă" să-i zic lu' măta,da?
-Dacă şi anul ăsta ai venit doar ca să te pui iarăşi cu toți băieții din şcoală,eu zic să faci paşi...
În jurul nostru era toată lumea din curtea şcolii,inclusiv Tania,care este văzută de Alexa
-Ți-e parcă ți-am spus să nu scoți o vorbă!urlă Alexa strângând-o de gât pe Tania.
În acel moment i-am tras un pumn de a căzut lată pe jos.Tania de abia mai putea respira,aşa că ne-am dus la cabinetul medical să o ajute infirmiera.
.............................La prima oră,cea de biologie,m-am aşezat în banca cu Tania,chiar dacă defapt eu stăteam cu altcineva.M-a lăsat schimbul,mă rog,l-am amenințat....
Când doamna scria pe tablă,în boxe se aude vocea directorului,care mă strigă şi pe mine şi pe Tania să nergem în biroul lui.
-Bună ziua,fetelor!
-Bună ziua!
-Ce se întâmplă aici?
-Nimic!spun eu nervoasă
-Eşti sigură,Crystal?
-Nu domnule,zice Tania,s-a întâmplat ceva...
-Aşa ziceam şi eu...I-a priviți!
Iar domnul director ne arată un telefon şi o filmare pe xare cineva o făcuse când eu i-am tras Alexei un pumn în față...
-Domnule,copilul ce va dat filmarea nu a filmat tot!
-Crystal,ce vrei sa spui?
-Vreau sa spun că Alexa a strâns-o de gât pe Tania!urlu eu,iar după,în biroul directorului se făcu o linişte deplină.Apoi eu mă trântesc la loc pe scaun
-Tania,e adevărat?întreabă directorul
-...da...
-Fetelor,duceți-vă la oră...osă vorbesc şi cu Alexa
-Sigur vă va spune adevărul...mormăi eu în aşa fel încât să ma audă şi directorul.
Când mergeama pe ciridor către clasă o întreb pe Tania:
-Poți respira în regulă?
-Da...presupun.
-Ok...
Fix când am pus mâna pe clanța uşii,clopoțelul sună,aşa că eu şi Tania mergemSunt tare curioasă ce o să mai zică Alexa mâine...
Hey pandicornilor,sper să vă placă cartea...scuzați greşelile gramaticale...
Pup😜😜😜