Del 2

59 1 0
                                    

Hejjj, imorgon åker jag till Spanien hihhhh:) Men ska försöka skriva så mke som möjligt. På bilden ovan e Aiden, om någon vill veta:)
I dethära kapitlet kmr det vara från Aidens perspektiv fast same day som förra kapitlet hihuhhh
Srry för jävligt kort kapitel men tar igen det med nästa;)
~
Aidens pers
Idag vaknar jag upp i någons säng, troligen med en ny tjej. Man måste ju leva upp till sitt rykte. Men liks snabbt som jag kom drar jag på mina kläder och går härifrån mot skolan.

Väl i skolan står jag och Luke aka mah bestfriend å kollar runt bland alla elever som springer fram och tillbaka och ska bestäma vårat nästa "offer". Vi har alltid tävlingar om vem som kan få en viss tjej i sängen först. Och den som vinner får en viss summa. Vilket brukar bli jag.

"Eyy, kolla där" Viskar Luke och nickar mot någon tjej. Jävligt snygg faktiskt, varför har jag inte lagt märke till henne förut? Tror hon heter Mikaela, Matilda, Molly, Mela eller något sånt om jag minns rätt.
"Ska vi satsa på henne?"
"Slå till, det här kommer jag vinna lätt"
"Glöm inte din flickvän, du får ju inte såra henne för mycket" säger jag och lägger till en fejkad ledsen min:)
"Hon e för korkad för att komma på någon sånt, vet inte ens själv hur många jag har legat med sen vi blev "tillsammans'" Skrattar Luke samtidigt han släcker sin cigarett och knuffar till mig i axeln innan han går iväg till Nathalie.

Helt plötsligt känner jag någon som kommer upp bredvid min sida och jag kollar dit. Åh Livia, hon har jag saknat (lägg märke till sarkasmen). Hon är på mig hela tiden, ganska så jobbigt men jag klagar inte, det gör bara dom andra tjejerna avundsjuka och mer desperata efter mig.

Och nu står jag här, i ett toalettbås och hånglar med henne. Egentligen borde jag börja satsa på Mela men vafan vad är vitsen att hon skulle se oss dom fem minuterna av 100000. Jag väcks av mina tankar när dörren till båset plötsligt öppnas. Helvete där står hon. Nu kommer det bli 10000 gånger svårare att få henne i säng. Fast jag är ju jag, och Aiden klarar allt. Men ännu svårare för Luke eftersom han är tillsammans med hennes bästavän. Eller aa tillsammans å tillsammans, det kanske är fel ord men jajaaa enligt Nathalie är dom ju det.

Mela säger mumlar något i ursäkta och springer därifrån.
"Jävla hora ska alltid förstöra för mig" Hör jag Livia mumla för sig själv innan även hon drar. Jaha, ingen tråkig so lektion blir det för mig. Att sitta hemma med Luke och förhoppningsvis nån eller några tjejer är så mycket bättre;)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 26, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Just a betWhere stories live. Discover now