Cei doi

3 0 1
                                    

      În timpul zilei la școală am fost foarte bosumflat, supărat și irascibil. Conversatia cu "minunaul de director" a facut sa imi amintesc de unele amintiri pe care am vrut sa le ingrop pentru totdeauna dar care imi sareau in fata si ziceau: ,, Esti doar un orfan amarat.Nimanui nu-i pasa de tine "Mi am uitat la ceas.Ultima ora.Zarnaitul clopotelului ma facut sa scol din gandurile mele.Mi-am luat ghiozdan, am iesit din scoala si am inceput sa il astept pe Mark.,, Dragutul de el '' Abia asteptam sa-i am vazut si m-am uitat la mine.Din privirea lui speriata parca credeam ca ma voi transforma intr-un varcolac si o sa sar peste el.Dupa discursul domnului director ... eram in stare de orice.

       - Buna .., a spus el incet.

     - Ai vorbit cu tine, am spus eu cu un voce sarcastica.Ia spune, cum ai spart tu geamul ala Ai luat un pietroi Ai luat bucata de fier Ce ai facut Tu stii ca nu avem bani sa platim Acel geam! Spune drept: Tu l-ai spart?

       - Chiar nu am vrut, un inceput cu un voce plangareata.Pur si simplu am batut cum sa bate la o usa si sa ... spart.

         M-am uitat la el.Avea ochii plani și lacrimi uscate pe obraji.Eram sigură că l-au certat toate profesoriile în acea zi. M-am fost mila de el.Dupa ce au certat mai vin si eu sa ii spun cateva.Si avand in vedere ce sa intamplat astazi cu stiloul meu nu invinoteam deloc.Cred că l-am surrins zicandu-i:

     -Lasa ... Vedeam cum am făcut, și ușor pe umar.

    Am continuat să merg în tacere. Am observat că doi bărbați se uitau la noi. Ai niște geci negri, palarii de camuflaj și niște pantaloni negri. Am inceput sa tremura vazand cutitul din buzunarul lui. Asta am vazut ca incepeau sa ne urmasca.I-am suierat incet lui Mark:

      -Mark, când trecem de coltul ăsta fugi cu mine acasa.Ai inteles?

      - Da ...

       I-am aruncat o privire care sa facut sa taca.

     Cand am trecut de colt l-am atins pe Mark de umar si am luat-o la goana.Asfaltul zbura pe sub noi.M-am uitat in spate si am vazut ca ei au inceput sa fuga dupa noi.Ei au ajuns destul de rapid.M-am uitat in fata.30 de metri pana acasa. Din fericire am ajuns si dupa ce am intrat sunt inchisa usa in urma mea mea.Saint era pe canapea uitandu-se uimit la noi:

     -Ce sa intamplat? Intreba mirat

         Am ignorat si m-am uitat pe geam.Pun pariu ca aratam ca doi ticniti, cu fetele rosii, transpirat sicu hainele atarnand pe noi.Dar la acel moment nu imi pasa.Imi pasa doar ca sunt in casa in siguranta.Dar tot eram îngrijorat uitandu-ma pe geam la cel mai mic semn de lucru suspect în timp ce Mark ii povestea lui Saint ce sa intamplat.

      -Serios? Zice el relaxat. Poate erau doi oameni beti iar voi luati in seama orice.A inceput sa rada.

     - Nu ai intelegeai ca aveau un cutit? Si nu era de bucatarie!

      M-am asezat pe canapea.Auuu, ce ma dureau picioarele.Mi-am lasat capul pe spate si am inchis ochii. Ziua aceasta nu putea fi mai rea.

        Cling! Sa auzit soneria.

      Am fost tresarit si am pus mana pe cheie, am descuiat usa usa si apoi cu o oarecare teama am deschis usa.M-am liniistit cand am vaut-o pe vecina noastra, o batranica de aproape 70 de ani.Ne vizita mereu:

      -De ce fugeati, o intrebat ea?

       I-am povestit intamplarea la care ea mi-a spus:

        -Eeeee, nu va mai ganditi atat.Poate erau niște golani. Vreau sa te distrezi pe seama voastra.Azi nu poti avea incredere in nimeni.

      M-am intors sa aprind televizorul, dar am simtit o lama rece pe gatul meu.

     - Chiar in nimeni, sa auzit o voce de barbati in spatele meu. M-am intors si am vazut unul din oamenii care ne-au alegat.Mi-un stat inima pe loc.Apoi m-a intepat foarte rapid cu o seringa. "Acum e de rau", mi-am spus "Acum e de rau" si apoi am lesinat.


Janson CliffWhere stories live. Discover now