Frig si rece.M-am trezit si am dat sa ma ridic dar am fost legat de o masa metalica cu o sfoara.Am inceput sa ma zbat dar degeaba.Sforile au fost foarte groase.Era foarte intunecat si nu am putut vedea nimic.Singur, tot mai singur si ingandurat. M-am amintit de evenimentul din ziua precedenta si m-am cutremurat.Poate trec mai mult de atunci.Poate am stat in acest loc zile, luni sau chiar ani.Am tras adanc aer in piept.Am simtit un puternic miros de medicamente, Eram intr-un spital? Am fost trezit din visare cand o lumina puternica sa aprins deasupra mea.Curios am uitat in intregime si am vazut intr-o parte ustensile de medic si intr-o parte cutii de medicamente si setringi .Sa deschide o usa si instinctiv am inchis ochii.
-Ce ai de gand sa faci cu el? Vrei sa ii extragi ADN-ul?
-Mai mult de atat.As vrea sa vada ce schimbari au fost facute in corpul lui.
-Stii ca va trebui sa il intreb pe Solten.
-Hmmm ...
M-am gândit rapid. Solent era cel mai bun chirurg din țară. Nu. Nu putea să fie el.
-Il mai lasam o ora.Sa iasa de sub efectul anestezicului.
Si am plecat amandoi din camera dar spre bucuria mea au lasat becul aprins.Mi-a venit o idee.Am vazut o seringa mai pe margine.M-am intins pisica am putut si am reusit sa prind varful de seringii.Am ridicat-o incet si am tras-o inspre sfoara.Acum incepea greul.Am apucat seringa in mana si am inceput sa descos sfoara fir cu fir.Dupa 20 de minute am descusut o bucata din sfoara.M-am dezlegat si nu stiam ce sa fac .Am mers usor catre usa si am deschis-o.Era un coridor dar din fericire nu era niciun om pe hol.Am inchis usa in urma mea si am inceput sa merg tip-til atent la cel mai mic sunet.
-Hei tu!Stai pe loc!
M-am uitat in spate si am azut un om inbracat ca cei care mau alergat pe strada.Am fugit si el s-a luat dupa mine.Holul parea ca un labirint .Stanga,dreata,dreapta si apoi iar stanga.M-am uitat in fata si am vazut ca eram intr-o infundatura.Aveam doua alegeri:luptam sau ma predam.Decat sa fiu din nou pe acea masa metalica ,legat si cu un om care imi facea operatii mai degeraba luptam.Am inceput sa alerg inspre acel om.I-a inflorit un zambet in coltul gurii.Mai aveam 3 metri si am facut un salt asupra lui si am indreptat pumnul inspre el.S-a intamplat ceva surprinzator.Abia il atinsesem si a zburat ,ca lovit de un tir, pana la capatul holului.M-am indrepta inspre el prudent.Ii curgea sange mult din frnte.Era mort.Imi tremura mana plina de sange.L-am cautat prin buzunare si am gasit o harta si un cutit.M-am luat dupa harta si am ajuns la niste scari care duceau un sus.Am urcat pe ele si m-am trezit intr-o debara.Am iesit si am vazut ca eram intr-un spital.Mi-am acoperit mana cu sange uscat si am plecat cu capul plecat din spital.Am iesit si am vazut numele:Spitalul Lon's Trop.M-am cutremurat.Aici lucra Solten.Primul gand a fost sa ma duc la politie dar mi-am dat seama ca daca le spuneam se afla ca am ucis un om.Si nu aveam nicio dovada.,,Sub spitalul Lon's Trop in subsol este un loc in care niste oameni au vrut sa imi testeze ADN-ul ,dar am scapat si am ucis un om cu un pumn care a zburat doispe' metri.Cum suna asta?Asa ca am mers pe jos pana acasa.Nu mult 3km. M-am gandit tot drumul la ce s-a intamplat..Am ajuns in fata casei .Am deschis usa si i-am vazut pe Mark si Saint cu un telefon in mana.
-Unde ai fost?Te-am cautat continuu!a intrebat Saint
-Stop!am zis(la care ei au incremenit vazundu-mi mana.O sa discutam mai tarziu.Am nevoie sa ma odihnesc.
M-am dus in camera si m-am pus in pat.Am inceput sa plang.Apoi am adormit...
Sper ca v-a placut.O sa postez cate un capitol in fiecare zi!