22.06.2011

136 8 12
                                    

Jeon Jungkook

B

ugün biraz yorgunum nedense. Hava bir haziran gününe göre çok karanlık.
"içimden bir ses sanki kötü birşey olacak diyor".

18 yaşındaki birine göre ağır yükler taşıyorum. Babamı 16 yaşındayken kaybettim ve annem o günden beri bana sert davranmaya başladı. Bende bu yüzden kardeşim diyebileceğim hatta oğlum diyebileceğim Taehyung ile bir eve çıkmaya karar verdim.

Okuyorum ama okul çıkışları para kazanmak için şey yapıyorum.

Çalışacak vaktim yok.

Parasıyla.

Çünkü anneme para vermem lazım.

Okul masraflarımı karşılamam lazım.

Geçinmem lazım.

Bir yer buldum. Orda parasıyla ilişkiye giriyorum. Çünkü para kazanmam için tek yol bu. Orda Yugyeom adında biri de var. Oda benle aynı şeyleri yaşamış. Onu çok seviyorum, canım arkadaşım.
Birde  Jimin var. Bize birilerini ayarlıyor. Açıkçası o adam bana bişeyler hissediyor gibi.
Birde Taehyung var. O biraz küçük o yüzden ona da ben bakıyorum. 12 yaşında tatlı bir oğlan. Ona kardeşim gibi bakıyorum. Çünkü baba olmak için küçüğüm. Ama ona ben babalık yaptım.

Annem ise.. Daegu'da yaşıyor. Çalışıyor mu bilmiyorum. Ama sürekli benden para istediğine göre çalışmıyor.

1, 5 yıldır hayatım böyle.

Şimdi ise okuldan çıktım ve şu iğrenç ama alışmış oldugum şeyleri yaşamaya gidiyorum.

⬛◼◾◼⬛◼◾◼⬛◼◾◼⬛◼◾⬛◼◾

-İşim bitti ben gidiyorum. Paramı ver.

-2 saat daha.

-Hayır gitmek istiyorum paramı ver!

- Saatine 550.000 won veririm. (korede çok büyük bir para değil telefon falan alabiliyosunuz bizdeki 2,5 bin lira gibi sayın)

-T-tamam. Ama sadece 1 saat kalabilirim.
Kardeşim evde bekliyor.

-Sen bilirsin. Parayı ben veriyorum sen sadece parayı al ve işini yap git.

-1 saat daha kalıyorum

⬛◼◾◼⬛◼◾◼⬛◼◾◼⬛◼◾◼⬛◼

1 saat de olsa geç kalmıştım. 
Taehyung evde iyi miydi?
Umarım yatıyordur. Ona güveniyorum.

⬛◼◾◼⬛◼◾◼⬛◼◾◼⬛◼◾◼⬛◼

Kapıyı tıklamıştım. Saat 12 olmuştu. Taehyung kesinlikle yatıyordu. Anahtarımı çıkardım ve kapıyı açtım.

-TaeTae? Yatıyor musun?

............

-Ahh benim bebeğim uyumuş mu??

.............

Gece öpücüğünü vermek için Tae'nin odasına gitmiştim.

Tae yoktu.

Koşa koşa banyoya girdim.

-Tae?!

Ağlıyordum

Taehyung yerde öylece yaşıyordu.

Başı kanamıştı

-Taehyung KALK!

Uyanmıyordu. Ambulansı aramıştım ama kalbi atmıyordu. Nabzı yoktu. Konuşmuyordu

-Taehyung hepsi benim yüzümden.

-H-hyung....

Konuşmuştu!

-Hadi kalk lütfen kalk

⬛◼◾◼⬛◼◾◼⬛◼◾◼⬛◼◾◼⬛◼

Ben artık yanlızdım.

O artık yoktu.

Ölmüştü.

Eğer parayı önemsemeyip eve gelseydim bunların hiçbiri olmayacaktı.

Evet ben salaktım

Onun ölümüne ben sebep oldum.

Eğer yarım saat erken gelseymişim kurtulurmuş. Doktor söyledi.

⬛◼◾◼⬛◼◾◼⬛◼◾◼⬛◼◾◼⬛◼

O günden sonra psikolojik tedavi almadım. Ama içime kapandım. Okuldan sonra işe ve sonra eve geliyordum ve o banyoyu hergün siliyordum.

Talk to the dead ; kth + jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin