BÖLÜM 22

537 27 9
                                    

Ali aramızdaki mesafeyi kapatıp yanıma oturdu ardından zehrada geldi üçümüz şezlonglara uzandık,ben olayları anlattıktan sonra ilk 15 dk boyunca kimse bir yorumda bulunmadı daha sonra Ali dayanamayıp "Atahanın böyle bişey yapmasına her ne kadar olanak vermesemde olayı kavrayana kadar bir harekette bulunmamanı öneririm Beren ama yinede sen bilirsin." dedi. Bende "Haklısın ama bu soru işaretlerini nasıl kafamda saklarım bilmiyorum Ali." dedim. Ali bile bu konuda bana bi öneride maalesef bulunamadı... Ali ve Zehraya veda edip havuzdan ayrıldım. Otel odasına doğru giderken iç sesimle aramda bir münazara yaptım 10 dklık bir süre içerisinde... "Acaba Ali haklı mıydı? Atahan ne yapıyordu? Yeliz kimdi? Hata mı yapıyordum?" ancak bu soruların cevabını ne beynim nede kalbim verebiliyordu... bilinmezlik üzerine yaptığım yolculuk odamızın kapısında son buldu. Adaptörden kartı geçirip kapının kilidini bloke ettim. Kapıyı istemeyerek açtım ve içeri girdim, Atahan odada YOKTU bu sinir kat sayılarımı 2 ye katladı. Yatağa doğru ilerledim yatağın üzerinde bir tepsinin içinde bir limonata bir tane de not vardı. Notta şöyle yazıyordu;
Boncuk Göz :) Benim kısa bir işim var eğer geç gelirsem beni bekleme yat 💕

NE DEMEK BENİ BEKLEME YAT! ALLAHIM NE İLE SINANIYORSAM BUNA BİR SON VERİLSİN

Akşam kızların zoru ile dışarı çıkarıldım beni Bar'a sürüklediler üzerimde sade kırmızı dar bir elbise, saçlarımda dağınık ev topuzuydu. Yüzümdede kızların zoruyla sürülmüş bir rimel vardı.. üzgün olduğumu maskelemeyi başaramamıştım yarın doğum günüm olması gerçeğiyle hüznümü bir keseye koyup tarttığımda hüznümün ağır bastığını farkettim. Bardan çıktıktan sonra otele doğru ilerlerken istemsizce kendimi ağlarken buldum rimelim de benimle ağlıyordu tüm bedenim, her zerrem ağrıyordu içimdeki buruklukla baş başaydım. Topuklularımı çıkardım çıplak ayak ve akan rimelimle otele girince herkesin üzerimdeki bakışlarının iğne gibi vücuduma batışını hissettim. Odaya çıktım kapıyı açtığımda göz yaşlarım kontrolden çıkıp adeta yüzümü yıkadılar Atahan yanında kocaman bir ayıcık,elinde bir tek taş, ve küçük bir pastayla öylece kapıda dikiliyordu.yerler mum ve güllerle yapılmış yemek masasına giden bir yol vardı.yanına yaklaştım diz çöktü ve elimi tuttu, ağzından "Gökyüzüme güneş olup hayatıma anlam katar mısın? Benim evlenir misin? Güneşim" böyle sözler dökülünce yüzüğü kutudan çıkartıp parmağıma taktım sarıldım öptüm kokladım öpücüklerim yavaşca dudağına kaydı en sonunda dudaklarım dudağıyla birleşti kucağına aldı beni yatağa yatırdı saçlarımı öptü,kokladı,okşadı... Yanağıma kondurduğu küçük buseler masumiyetin en güzel temsilcisiydi, saçlarımın arasında kaybolan o parmaklarını hissetmek bambaşkaydı Ben bu muazzam hissin tadına varmaya çalışırken uykuma ve ağlamaktan şişmiş gözlerimin kuvvetine dayanamayıp uyudum.Sabah gözlerimi açtığımda beni izleyen bir Atahanla karşılaştım yanağımdan naif öpücüklerle uyandırdı beni ve "Günaydın kelebeğim" dedi sanada günaydın diyemeden sıkıca sarıldı bana ve tekrar konuşmaya başladı "o an sana soramadım dün gece ne oldu sana? odaya girdiğinde farklı bir profil bekliyordum" dedi bende bu güzel anın atmosferini bozmamak için "sonra anlatırım, hadi hazırlanıp kahvaltıya inelim" dedim usulca yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Valizin başına geçip içinden gül kurusu rengindeki crop'umu ve siyah yüksek bel şortumu çıkartıp giydim. 5 dakika Atahanın hazırlanmasını bekledikten sonra odadan çıktık. Aşağı lokantaya inip bir güzel kahvaltı ettik bizimkilerle kızlar yüzüğümü görür görmez bana sarılıp tebrik ettiler sevgiye boğdular beni böyle güzel arkadaşlarım olduğu için çok şanslıydım her daim yanımdalardı. Bakalım onların benim doğum günğm için ne tür planları vardı?

BOMBA GİBİ BİR YB İLE GERİ DÖNDÜMM... İYİ OKUMALAR ATAHANIN BERENE OLAN TATLI SÜPRİZİ HAKKINDA Kİ GÜZEL YORUMLARINIZI BEKLİYORUM ❤️ 5YO

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 26, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

5 YAKIŞIKLI OĞLAN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin