Schematy

1 1 0
                                    

Każdy dzień zaczyna się tak samo ,istnieje porostu schemat według którego działa każdy mój dzień, a zaczyna się on od budzika-takie małe przeklęte urządzenie które przerywa mi w najlepszym momencie snu. Na ogół  w tym momencie  powinnam nastawić drzemkę ale nie dziś ponieważ  właśnie teraz zaczyna się mój  piętnasto  godzinny  horror zwany moimi urodzinami.  Zazwyczaj urodziny to jeden z lepszych dni w roku ale nie u mnie , dla mnie to jeden z kolejnych schematów w moim życiu.  Marna imprezka  na ktora  zjeżdża  się prawie całą rodziną,  standardowe  pytanie  kiedy  przedstawię  im swojego chłopaka  (którego swoją drogą nie mam , uważam  że na prawdziwe miłości jeszcze przyjdzie  czas ale gdybym to powiedziała  na głos  to nigdy by nie opuścili tego tematu ) hmmm co później  a no tak toast i otwieranie prezentów  to tak w skrócie  chociaż w  rzeczywistości  to trwa  wieki. W tym roku będzie inaczej , zero schematów  i zero głupich pytań  , obchodzenia dziś  dwudzieste urodziny  wiec  wszyscy  muszą  się pogodzić  ze mam własne  zdanie i te urodziny  spędzę z koleżankami  z uczelni i tak to są tylko koleżanki,  nie mam żadnych  przyjaciółek i bff , według  mnie przyjaźń nie może być  schematyczna,  a z niektórymi  właśnie taka by była.
                                                          
                                                                           ♣ ♣ ♣
Po godzinie  byłam  gotowa  i musiałam przyznać ze efekt końcowy  nawet mnie zaskoczył,  ponieważ moje włosy  dawno nie układały  się na tyle dobrze . Z dziewczynami  umówiłam  się pod klubem wiec  miałam  jeszcze dość  sporo czasu, postanowiłam wykorzystać  ten czas na szukanie własnego  mieszkania  , przecież  nie mogę do końca  życia  mieszkać z rodzicami

                                                                         ♣ ♣ ♣
Pierwszy rozdział  za nami 💪dzięki  za przeczytanie moich wypocin :D

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 26, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

The New York lifeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz