Hayat ne acımasız dimi ? Sen acı çekersin insanlar seni görmez çünkü bir anda kör olur , seni duymazlar çünkü aniden sağır kesilir . Çünkü acı çeken sensin ... Ne kadar zor dimi ? Hayeler kurduğun insan bile senin ne yaşadığının farkında bile olmaması ... Hayata senden başka çığlıklarını duyan olmaması yorarken bir de başkalarının gülüşleri ile boğulmak ne kadar zor dimi ?
Bu saaten sonra artık kendine üzlmesin çünkü seni gören , duyan yok . Başkaların mutlulukları ile mutlu olmayı öğrenirsin. Hep gülersin çünkü bir tek göz yaşlarını sahte gülüşlerin kapatır . Çekip gitmek istersin bazen arkana bile bakmadan gitmek . Ama onuda becermesin çünkü kendini bir insanın hayatına adamaya söz verirsin . İyi yada kötü bu sözü tutmaya çalışırken o bile senden çekip gider . Sen ondan gidemedin çünkü sadece kendini ona adadın o ise senden kaçar gibi gider . Hayata öfken büyür ama pes etmesin .
Yeni bir sayfa açarsın . Her şey yoluna girdi sanarsın ve hayatına devam etmeye çalışırsın ... Yeni insanlar girer hayatına bir şekilde yaşarsın iyi yada kötü . Birini seversin cıkarsızca tüm saf duygularınla . Ama onun bile bir çıkarı vardır senden aynı hayat gibi . Yeni yeni darbeler alırsın ama yıkılmasın . Sanki sen yıkıl diye öyle darbe vurur ki hayat , sen ise yıkılmamak için direnirsin . Artık bilinçliyim dersin insanlara karşı ama sana öyle oyun oynarki aklın hayalin ermez . İşte o zaman ufak bir esinti yıkar seni o büyük darbeler yıkamdı ama sevdiğin değer verdiğin insanlardan aldığın yara yeti yıkılmana. İşte o zaman söz bitter ve sussarsın çılık çılığa ...