Obudziłem się, byłem przerażony ponieważ była 6.50 a ja szkołę mam na 7.00! Zabrałem byle co do plecaka i pobiegłem do szkoły. W biegu przejżałem telefon gdzie było 3 nieodebrane połączenia i 32 nie odebrane wiadomości. Włożyłam telefon do kieszeni, plunąłem ślubną która zatykała mi gardło Na trawnik i pobiegłem jeszcze szybciej. Na szczęście zdążyłem i szybko usiadłem w ławce. Po chwili zorientowałem się, że Tord siedzi obok mnie.
- Hej śliczny, czytałeś moje wiadomości? (Zapytał)
- Nie miałem czasu przykro mi. (Odpowiedziałem spokojnie)
Przytulił mnie i zrobił dziwny gest w stronę swojej paczki. 3 głupki czyli ci debile, którzy latają za Tordem podeszli do ławki. Jeden z nich wyjął z kieszeni gumę do żucia i podał mi ją. Zupełnie nie rozumiałem czemu...
- Masz! (Powiedział zachrypniętym głosem)
- Tom każdy kto należy do paczki żuje gumę i przykleja ją na ścianie gum (parsknął Tord)
- Ściane gum?
Nie chętnie przykleiłem tą cholerną gumę na ścianie wyżutych gum. Skończyliśmy lekcje i 3 debile poszli do domu. Ja najwolniej się ubrałem i zostałem jeszcze chwilę w szatni. Podszedł do mnie Tord.
- Pójdziesz ze mną do kina? (Wyszeptał)
- Okej (Odpowiedziałem z przestrachem)
Gdy było popołudnie zadzwonił do mnie i poszliśmy do kina. Prosił mnie abym wybrał film. Wybrałem film katastroficzny. Tord zaś miał się i poszedł zapłacić za dwa bilety. Weszliśmy do kina i zajęliśmy miejsce.
- Zanim sięzacznie mogę się coś Ciebie zapytać? (Powiedział cicho)
- Jasne (Starałem powiedzieć to obojętnie)
- Nigdy nie poznałem takie chłopaka jak ty... Zakochałem się w tobie... (mówił cicho) Będziesz ze mną?
- Co Tord?!
Wgryzł się w moje wargi a ja się wyrwałem i wyszedłem z kina. Dogonił mnie i znów pocałował. Nawet mi się to podobało. Odwzajemniłem całusy i nagle zaczęliśmy się namiętnie całować,nie wiem co we mnie wystąpiło.
- Tak...
- Naprawdę?! (Powiedział to z uśmiechem)
Musiałem już iść do domu. Pożegnałem się i podziękowałem za zaproszenie do kina.
- Muszę iść, dzięki za zaproszenie do kina (uśmiechnąłem się)
- Rozumiem to narazie!
CZYTASZ
Co było na początku? (Tom Tord)
RomanceTa część książki opowiada o początkach przyjaźni Toma i Torda. Tom jest nowy w szkole, patrząc na inne osoby w szkole czuł się nieswojo. Podszedł do grupki nieznajomych i przywitał się, wtem wyłonił się chłopiec w czerwonej bluzie...